آتیلا پسیانی عاشقی کرد + عکس

آتیلا پسیانی ،از عشق و علاقه چندساله خود و همسرش فاطمه نقوی گفت.

به گزارش گروه چهره ها رکنا: آتیلا پسیانی در جدیدترین پست اینستاگرامی خود عاشقانه‌ای برای همسرش گفت و به خاطر همراهی 43 ساله اش از او تشکر کرد.

آتیلا پسیانی بازیگر سرشناس ایرانی که از سالیان دور کار خود به عنوان بازیگر را در مقابل دوربین آغاز کرد اینطور با انتشار عکس دنفره خود و همسرش فاطمه نقوی اینطور نوشت:

سال ١٣٥٦ در تاتر با خانم بازیگر جوانی آشنا شدم که شد یکی از موثرترین آدمهای زندگی من .

سال ٥٧ ازدواج کردیم ,سالهای ٦٤ و ٦٨ صاحب دختر و پسرمون شدیم . سال ٦٨ گروه تاتر بازی را تاسیس کردیم و رفاقت و همکاریمون همچنان پا برجاست .

٤٣ سال با فاطمه نقوی نازنین.

Screenshot_2021-01-25  attilapessyani • Instagram photos and videos(1)

فاطمه نقوی کیست؟

فاطمه نقوی متولد 15 آذر 1333 در تهران، کارگردان، بازیگر، مدیر صحنه است. وی همسر «آتیلا پسیانی»، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر می‌باشد. فاطمه نقوی و آتیلا پسیانی یک دختر و یک پسر به نام‌های «ستاره پسیانی»(بازیگر) و «خسرو پسیانی» دارند. او لیسانس رشته آموزش و پرورش قبل از دبستان از مدرسه عالی شمیران(سال 1355) دارد. فاطمه نقوی بازی در تئاتر را از سال 1356 و حضور جلوی دوربین را از سال 1357 با فیلم کوتاه «سکوت و سلام» در همکاری با شاهرخ غیاثی تجربه کرد. فاطمه نقوی همچنین بازی در سینما را از سال 1360 با فیلم «عفریت» ساخته فرشید فلک نازی شروع کرد. فاطمه نقوی در سال‌های 1368 تا 1377 به بچه‌های زیر سن دبستان در مهدکودک در تهران، بازی آموزش می‌داد. در مراسم تقدیر از فاطمه نقوی، زهرا صبری درباره شخصیت فاطمه نقوی گفت: "«فاطی جون» از سال 53 تاکنون روی صحنه است و الان 40 سال است که از حضورش در صحنه می‌گذرد. واقعا او از منظم‌ترین بازیگران تئاتر است. من ساعت را از روی آمدنش کوک می‌کنم واقعا از ایشان یاد گرفتم حرفه‌ای بودن در تئاتر یعنی چه." فرهاد مهندس‌پور نیز در این مراسم گفت: "فاطمه نقوی به این معنی که ما در کشورمان بازیگر داریم، اصلا بازیگر نیست. فاطمه همیشه در حال زندگی کردن است حتی لحظاتی که روی صحنه است. او آدم بسیار منظم و متعهدی است. فاطمه به یک معنا حرفه‌ای است ولی به معنای دیگر حرفه‌ای نیست و آن لحظاتی است که در حال زندگی کردن است. فاطمه در تمام لحظات زندگی‌اش خودش بوده است."

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 654716 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟