گاف بزرگ سید جواد هاشمی / فیلم عذرخواهی از مردم!
حجم ویدیو: 3.19M | مدت زمان ویدیو: 00:00:29

یک تبلیغ لاکچری کار دست سیدجواد هاشمی داد

به گزارش گروه چهره ها رکنا: سیدجواد هاشمی را که خیلی ها به عنوان یک بازیگر محجوب و مهربان می شناختند در یک  فیلم تبلیغاتی آنچنان از لایف استایل زندگی لاکچری در این کشور می گوید که حسرت زندگی در آنجا به دل همه می ماند.

همین فیلم چند دقیقه ای بود که کار دست آقای بازیگر داد وانتشار این فیلم واکنش های تند زیادی را برای او به همراه داشت. این واکنش ها تا جایی پیش رفت که سید جواد هاشمی مجبور شد با انتشار یک ویدیو دیگر از اینکه این تبلیغ را انجام داده است عذرخواهی کند.

 

سید جواد هاشمی اینطور گفت: به پیشنهاد یکی از دوستانم متن یک تبلیغ را خواندم که با من و سبک زندگی خود من هم مطابقت ندارد. من تحقیق انجام نداده بودم و به همین خاطر از مردم عذرخواهی می کنم.

سید جواد هاشمی از مردم عذرخواهی کرد + فیلم

توهین سیدجواد هاشمی به حمید فرخ‌نژاد

سیدجواد هاشمی کیست؟

سید جواد هاشمی پوراصل (زادهٔ ۲۷ دی ۱۳۴۴ تهران)، هنرپیشه، کارگردان، نویسنده و مجری ایرانی است. او در تئاتر، سینما و تلویزیون فعالیت می‌کند.

در سال ۱۳۴۴ خورشیدی در یکی از محله‌های تهران (نواب) زاده شد. ایشان اصالتاً اهل گیلان و شهر پره‌ سر شهرستان رضوانشهر هستند. تحصیلاتش را در رشتهٔ کارگردانی در دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران ادامه داد و در سال ۱۳۷۳ فارغ‌التحصیل شد. او دارای دو فرزند به نام‌های سید محسن و فاطمه السادات است ابتدا بعنوان مسئول حراست یکی از شبکه‌های تلویزیونی وارد عرصه شد و در یکی از سکانسهای یک تله فیلم با چند ثانیه جلوی دوربین قرار گرفتن مورد توجه کارگردان تله فیلم واقع شد و بخاطر نوع پوشش و شکل ظاهری بیشتر در نقشهای مثبت و انقلابی به کار دعوت می‌شود.

فعالیت‌های هنری سیدجواد هاشمی

سیدجواد هاشمی لین کار جدی وی، تئاتر حج ابراهیم حج عاشورا در سال ۱۳۵۸ به کارگردانی کمال‌الدین قراب در تئاتر شهر و تالار آزادی بود. او پس از تئاتر حج ابراهیم حج عاشورا، تئاتر را در بخش هنری وزارت آموزش و پرورش ادامه داد و کارهای گوناگونی در زمینهٔ سرود و آهنگ‌های انقلابی ارائه کرد، تا آنکه در سال ۱۳۶۵ با بازی در فیلم سینمایی پرواز در شب ساختهٔ رسول ملاقلی‌پور رسماً وارد عرصهٔ سینما شد. اولین کار تلویزیونی وی سیمرغ در سال ۱۳۷۰، و آخرین کار وی دولت عشق در نقش محمدعلی رجائی بود؛ وی ۲۹ بار در فیلمهایش شهید شده‌است.

کار تلویزیونی ۳۵۲ محصول شبکه دوم سیما در مقام بازیگری و سریال‌های مظلوم اول، تنها، افسون، شهر باران و پنج دقیقه تا مرز در مقام نویسندگی و کارگردانی کار شده‌است. سریال بسوی خورشید کار جعفر سیمائی در مقام آهنگساز، فیلم سینمایی پرواز روح و فیلم سینمایی تشنه ساخته‌های حسین جامی در مقام آهنگساز از دیگر کارهای وی می‌باشد. او تاکنون در بیش از ۴۳ فیلم و سریال کوتاه و بلند، حضور داشته‌است.آخرین فیلم سینمایی او به نام تورنادو به تازگی فیلمبرداری آن در شمال پایان یافته‌است.

موضع‌گیری‌های سیاسی آقاطی بازیگر

سیدجواد هاشمی در فیلم اخراجی‌های ۳ در نقش محمود احمدی‌نژاد ظاهر شد و در جریان نشست فرهنگیان با میرحسین موسوی در اردیبهشت سال ۱۳۸۸ دو سرود را در حمایت از میرحسین موسوی اجرا نمود. البته بعدها طی مصاحبه ای با یکی از سایتهای راست‌گرا در معذوریت قرار گرفتن و در عمل انجام شده واقع شدن را دلیل حمایت از موسوی ذکر کرد و گزینه واقعی و مورد اعتمادش را ابتدا احمدی‌نژاد و سپس در دوره‌های بعد قالیباف و رئیسی نام برد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 654130 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟