بازیگران زن ایرانی که با گذشت زمان جذاب تر شدند + عکس ها

به گزارش رکنا و به نقل از سینما برتر، بهنوش طباطبایی یکی از بازیگران زن سینما و تلویزیون کشورمان است که اولین بار در سال ۷۷ در تلویزیون جلوی دوربین رفت و تغییر چهره او در طول سالهای فعالیش یکی از محسوس ترین تغییرات بود که با مقایسه عکس های او در سالهای ابتدایی فعالیتش و امروز کاملا قابل درک است.

نیوشا ضیغمی و عمل بینی

نیوشا ضیغمی یکی دیگر از چهره های مشهور سینمایی است تاثیر گذر زمان روی چهره او کاملا محسوس است. این بانوی هنرمند اولین بار در سریال در چشم باد دیده شد و مقایسه تصویری از او در این سریال با عکسی از این روزهایش به خوبی نشانگر این ماجرا است که این بانوی بازیگر با گذر زمان جذاب تر شد.یسب

نیکی کریمی و جوانی های امروزه اش

نیکی کریمی یکی دیگر از بازیگرانی است که نام او را در لیست آورده ایم. اگرچه تغییر چندانی در چهره نیکی کریمی با گذر زمان رخ نداده است اما این بانوی هنرمند هر روز جذاب تر و جوانتر از قبل میشود و همین موضوع برای بسیاری از طرفدارانش قابل توجه است.

 

.

کتایون ریاحی و تغییر چهره اش در گذر زمان

کتایون ریاحی یکی دیگر از هنرمندانی است که با گذر زمان جذاب تر شد و اگر سری به آرشیو عکس های قدیمی او بزنید و با عکس های امروزش مقایسه کنید به خوبی به این تغییر چهره پی میبرید. بازی در نقش جوانی و پیری زلیخا در سریال یوسف پیامبر بخاطر چهره خاص خانم بازیگر یکی از جذاب ترین نقش های این بانوی هنرمند بود.

 

طناز طباطبایی هم یکی از بازیگرانی است که هر روز جذاب تر از قبل میشود و تاثیر گذر زمان روی چهره او بسایر زیاد بوده است.

تاثیر گذر زمان در چهره بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری یکی دیگر از چهره هایی است که اگر عکس های قدیمی او را با عکس های امروزش مقایسه کنید به خوبی متوجه تغییر چهره اش میشوید. ژینوس دوست داشتنی سریال خانه به دوش این روزها یکی از چهره های پرکاری است که طرفداران زیادی دارد.

 

بهاره رهنما از چاقی تا لاغری

بهاره رهنما یکی از بازیگران زن سینما و تلویزیون است که تغییر زیادی در چهره اش با گذر زمان رخ نداده است اما چهره او نسبت به سالهای ابتدایی حضورش در دنیای هنر جا افتاده تر و جذاب تر شده است.

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 652819 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟