امیر تتلو رکورد میلیاردی زد ! / تک آهنگ در ترکیه فروخته شد! + عکس جدید چهره اش
حجم ویدیو: 18.50M | مدت زمان ویدیو: 00:02:31

امیر تتلو در چند ماه گذشته از هوادارانش خواهش می کرد برای پیگیری های کارهایش از کانال یوتویوب او استفاده کنند و دلیل این اقدام را هم خیلی واضح مسائل مالی عنوان کرد.اما مثل اینکه تتلیتی ها زیاد علاقه به یوتویوب نداشتند و امیر تتلو به بن بست رسید. خیلی ها فکر می کردند حتما امیر تتلو در ترکیه وضعیت مالی مناسبی ندارد و دلیل اینکه از هوادارنش خواست در یوتویوب او را همراهی کنند هم همین موضوع است.

تتلو، رکورددار بی چون و چرا در بین خوانندگان ایرانی

به گزارش رکنا، پس از این حواشی ها تتلو تک آهنگی را به نام می خوام در وب سایت رسمی خود برای پیش خرید به اشتراک گذاشت که پس از گذشت یک ماه به مرز یک میلیارد تومان رسیده است که این رقم در بین خوانندگان ایرانی یک رکورد محسوب می شود. امیر تتلو پیش تر هم رکوردهای گوناگونی چه در فضای مجازی و چه در موسیقی حرفه ای از خود به جای گذاشته است.

جدیدترین حمله به امیر تتلو

در برنامه زنده تلویزیونی عملکرد تتلو مورد انتقاد قرار گرفت. در این برنامه مطرح شد که آدم هایی که به سمت تتلو رفتند چه کسانی هستند، تعداد فالورها و حرف هایی که بر روی استیج می زند را نگاه کنید، توهینی که  روی استیج به مادر خودش کرد را ببینید. همه رفتارش سخیف است اما چرا طرفدارانش از خیلی از خواننده های داخل کشور بیشتر است.

کارشناسی که در این برنامه حضور داشت در این باره گفت: به خودم و مملکت و مردمم اجازه نمی دهم عهده دار تولید و برگزاری هر کنسرت و موسیقی باشند.

تتلو

"امیرحسین مقصودلو" با نام هنری "امیر تتلو" خواننده ایرانی است که در سبک‌های مختلفی فعالیت می‌کند، او با تعداد بسیار زیادی فالوئر از چهره‌های پرمخاطب اینستاگرام بود.

او همیشه سعی کرده با رفتار و کار‌های عجیبش، خود را از دیگران متمایز کند و به تازگی با انتشار ویدئویی از تتو‌های خود رونمایی کرده که واکنش بسیاری از کاربران را به همراه داشته است.

البته خالکوبی‌های متعدد او برای بسیاری از کاربران در صفحات مجازی عادی شده است، اما این بار تاتوی جدیدش جنجالی دیگر به پا کرده است، چراکه خالکوبی‌های او علاوه بر تن و سرش، صورتش را نیز فرا گرفته است.

کاربران بسیار زیادی با نگاه ناباورانه و متعجب به خالکوبی‌های عجیب "امیر تتلو" نگاه کرده اند و به این که او صورتش را با دفتر نقاشی اشتباه گرفته است.

تتلو

تعدادی از کاربران معتقدند که او درگیر ناراحتی‌های روحی است که خود را با این تتو از "منفور بودن به قابل ترحم بودن" تبدیل کرده است و نیاز "ترحم" دارد.

ماجرای بازداشت تتلو چه بود؟

سه‌شنبه ۲۸ ژانویه ۲۰۲۰، امیر تتلو در اینستاگرامش، تصویری از دست‌های دستبند خورده خود را منتشر کرد و گفت: در استانبول بازداشت شده است.

ساعتی پس از انتشار این خبر هادی شیرزاد، رییس پلیس بین‌الملل نیروی انتظامی ایران گفت: بازداشت تتلو در ترکیه با درخواست مراجع قضایی ایران انجام شده است.

تتلو

او گفت: به دنبال درخواست مراجع قضایی، و به دلیل "ترغیب شهروندان و به ویژه جوانان به استفاده از موادمخدر و روان‌گردان"، "پلیس اینترپل برای این فرد اعلان قرمز صادر کرده بوده است".

اعلان قرمز در اینترپل از سوی کشور‌های عضو برای اشخاصی صادر می‌شود که تحت پیگرد قضایی قرار دارند یا روند قضایی از جمله صدور حکم محکومیت در دادگاه علیه آن‌ها به مرحله قطعی و اجرای حکم رسیده است.

تتلو و جهانبخت

در همین حال یک مقام پلیس ترکیه هفته گذشته به بی‌بی‌سی گفت: "امیرحسین مقصودلو" (تتلو) به دلیل نقض مقررات ویزا بازداشت شده است. این مقام پلیس همچنین تایید کرده بود که در رابطه با مسائل مربوط به موادمخدر، "اخطار قرمز" برای او صادر شده است.

چند روز بعد و بنابر نامه‌ای که تصویر آن به دست بی‌بی‌سی رسیده بود مشخص شد 'ویزای کار موقت' مقصودلو و دو عضو گروه موسیقی، که قرار بوده در لندن کنسرت اجرا کنند، لغو شده است. '

بر اساس نامه وزارت کشور بریتانیا، ویزای کار موقت که برای برگزاری کنسرت در بریتانیا برای تتلو صادر شده بود، به دلایلی از جمله "تغییر شرایط مقصودلو و همراهانش نسبت به زمان اعطای ویزا" و دو عضو گروه موسیقی او لغو شده است.

تتلو و جهانبخت

قرار بود تتلو و دو همراهش روز چهارشنبه ۲۹ ژانویه برای برگزاری کنسرت به لندن سفر کنند.

در نامه لغو ویزای امیرحسین مقصودلو معروف به امیر تتلوجزئیات حقوقی این تصمیم وزارت کشور بریتانیا آمده است؛ از جمله اینکه تحقیقات آن‌ها نشان می‌دهد "کنسرتی که قرار بوده امیر تتلو در لندن اجرا کند لغو شده است" و به این دلیل ویزای او لغو شده است.

امیر تتلو از یک سال پیش از ایران خارج شد و در ترکیه به سر می‌برد. او در این مدت بار‌ها نظراتی علیه جمهوری اسلامی٬ روحانیون و دین اسلام منتشر کرده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 652106 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟