ساسی مانکن به ایران می آید؟ / ادعای عجیبی که خودش کرد

ساسی

به گزارش رکنا، ساسان حیدری یافته با نام هنری ساسی مانکن خوانندهٔ پاپ ایرانی با انتشار عکسی از بلیط هواپیما  به نوعی ادعای بازگشت به ایران کرد.

توضیحیاتی درباره بازگشت ساسی مانکن به ایران و نقشه ای که برای فالوور بیشتر کشیده است.

به گزارش گروه چهره ها رکنا: ساسان حیدری که در میان طرفدارانش به ساسی مانکن معروف است روز گذشته با انتشار یک استوری از بازگشت به ایران خبر داد که این ادعا صحت نداشت.

ساسان یافته مشهور به ساسی مانکن از چند شب پیش با انتشار عکس ها و فیلم هایی از فرودگاه و نمایش بلیط پرواز به مردم گفته بود که دلش برای تهران تنگ شده و وارد ایران شده است.

با توجه به اینکه در فیلم ها و تصاویر تهیه شده خود ساسی مانکن حضور نداشت و وقتی میخواست خودش را نشان دهد دوربین را سلفی میکرد مشخص بود که با تکنیک میکس و مونتاژ می خواهد خبر بازگشت به ایران را جعل کند.

بهساسی مانکن در حال جنجال سازیست و مدعی حضور در ایران است، پلیس فرودگاه ورود چنین شخصی را تکذیب کرده و تصویر استفاده شده به عنوان کارت پرواز از گوگل دانلود شده است

متاسفانه این روزها افراد مشهور برای دیده شدن بیشتر دست به هر کاری می زنند!

که منتشر این خبر خیلی زود دست به دست بین کاربران فضای مجازی چرخید تا اینکه امروز این خواننده جنجالی فیلم خروجش از فرودگاه امام خمینی (ره) را منتشر کرد.

ساسی مانکن کیست؟

ساسان حیدری یافته (زادهٔ ۲۷ آبان ۱۳۶۷ در اهواز) با نام هنری ساسی مانکن خوانندهٔ پاپ است. وی در میانهٔ دههٔ هشتاد به همراه همشهری‌اش حسین مخته به شهرت رسید و تا چند سال یعنی زمان پخش آهنگ «گوشواره» به همکاری با او ادامه داد. وی پس از جدایی از حسین مخته بیشتر آهنگ‌هایش را انفرادی خوانده و تنظیم آن‌ها را عمدتاً به امیرمسعود و اخیراً به امیر ارشیا سپرده‌است.

وی پیش از نخستین مصاحبهٔ رسمی‌اش در تابستان ۱۳۹۱ که در آن برای اولین بار زاد روز صحیح خود را اعلام کرد، عمدتاً خود را بزرگتر از سن واقعی‌اش معرفی می‌نمود تا قضاوت عامه دربارهٔ آهنگ‌هایش با لحاظ سن و سال جوانش تحت تأثیر قرار نگیرد.

به تازگی فیلمی در فضای مجازی منتشر شده شده است که نشان میدهد ساسی مانکن با نامزدش بیتا ازدواج کرده است.

به شهرت رسیدن ساسی مانکن

ساسی مانکن که ساکن کرج و دانشجوی رشتهٔ کامپیوتر (نرم‌افزار) دانشگاه نواب قزوین بوده‌است با موفقیت برخی آهنگ‌ها مانند «رپ بندری» در سال ۸۶ و «پارمیدا» در سال ۸۷ درس و دانشگاه را رها کرد و اختصاصاً به خوانندگی پرداخت.!آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 648469 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟