امیرکاظمی با موهای کم پشت و پوست سیاه

به گزارش گروه چهره ها رکنا: امیرکاظمی بازیگر سینما و تلوزیون ایران در جدیدترین فعالیت اینستاگرامی خود عکسی از گریم جدیدش در سریال با خانمان که قرار است از چهارشنبه گذشته از تلویزیون پشخ آن آغاز شده است منتشر کرد.

امیرکاظمی در این باره نوشت: پخش سریال با خانمان از امشب (چهارشنبه ، ۱۰ دی ) ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه آغاز می شه ... این شروع همزمان شد با پایان بازی من در این سریال ... یک گریم عجیب و یک نقش عجیب تر ...

ممنونم از اعتماد و انتخاب شجاعانه برزو نیک نژاد نازنین که در این مدت بسیار از او آموختم و بسیار ممنونم از مرتضی کهزادی نازنین که این طراحی گریم عجیب رو با دقت فراوان انجام داد و خسته نباشید می گم به تمام بازیگران و عوامل مجموعه که از گرمای تابستان تا سرمای شدید زمستان همه در کنار هم زیر سایه خطرناک کرونا مثل یک خانواده برای هرچه بهتر شدن این سریال تلاش کردند ... امیدوارم شما هم دوستمون داشته باشید.

Screenshot_2021-01-02 Amir Kazemi امیر کاظمی ( amirkazemi1) • Instagram photos and videos

پ.ن : از امشب با داستان سریال همراه باشید و بازی درجه یک و دوست داشتنی همکارانم رو ببینید و برای ورود این نقش به داستان چند روزی صبر کنید.

امیرکاظمی کیست؟

امیر کاظمی (زاده ۱۹ آبان ۱۳۶۹ در تهران) بازیگر ایرانی است.

امیر کاظمی ۱۹ آبان ۱۳۶۹ در تهران متولد شد. او بازیگری را در نوجوانی با سریال «کتابفروشی هدهد» آغاز کرد. در ۱۸ سالگی یکی از نقش‌های اصلی سریال «همه بچه‌های من» را بازی کرد.[۲] وی برای بازی در سریال«لیسانسه ها» کاندید دریافت جایزه حافظ بهترین بازیگر کمدی سال از جشنواره معتبر مجله دنیای تصویر (جشن حافظ) شد.[۳] کاظمی در سال ۱۳۹۱ ازدواج کرده‌است.[۴] او همچنین سابقه اجرای برنامه های تلویزیونی را هم در کارنامه خود دارد.[۵] آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 647020 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟