تتوی اسم بهنوش بختیاری روی بدن یک مرد نامحرم / خانمش ناراحت نمیشه!+ فیلم وعکس
حجم ویدیو: 2.84M | مدت زمان ویدیو: 00:00:20

بهنوش بختیاری با انتشار فیلمی از یک مرد نامحرم که معروف هم است دست به اقدامی نامتعارف زد .در این فیلم مرد جوان با آبجی خواندن بهنوش بختیاری تتوی اسم خانم بازیگر را نشان می دهد که روی بدنش زده است و بهنوش بختیاری می نویسد به او گفتم خانمت ناراحت نشه! و ...

به گزارش گروه چهره ها رکنا: از آن طرفداران پروپاقرص هستند و برای اینکه ارادت خودشان را به بازیگر و فرد موردعلاقه اشان نشان دهند دست به هرکاری می زنند. این طرفداران همه جوره پای حرفشان می ایستند و دست به هرکاری می زنند تا رادات خود را نشان دهند. پیدا کردن این دست از طرفداران آدم های مشهور کار زیاد سختی نیست ،حتما در اطراف خودتان از دست آدم ها زیاد دیده اید و یا در فضای مجازی هم که کم دیده نشده اند.در این گزارش به سراغ عجیب ترین طرفداری های ممکن از آدم های معروف رفته است.

 

1-سربازتم خانم بهنوش بختیاری

جدیدترین پرونده از طرفداران عجیب و غریب را می‌توان به ماجرای استوری عجیب بهنوش بختیاری که در صفحه ایسنتاگرامی خود منتشر کرده است باز کنیم.

Untitled-1

چندی پیش درمیان استوری های زیادی که بهنوش بختیاری منتشر کرده بود یک استوری عجیب و غریب به جشم می خورد.

ماجرای این استوری چه بود؟

یک فیلم چند ثانیه‌ای، مرد جوانی با بدنی برهنه جلوی دوربین ایستاده است ، به گفته خودش سرباز بهنوش بختیاری .یک تتو جدید روی شانه‌اش زده و با لحنی داش مشتی وار می گوید: خانم بهنوش بختیاری تو خواهرمی ،تا ابد سربازتم. تو به گردن من خیلی حق داری،اینم اسم شما که تتو کردم.

واکنش بهنوش بختیاری هم به این موضوع جالب است، او با انتشار این فیلم از مرد جوان اینطور نوشت: چه قدر برادرم مسعود به گردن من حق دارد، بهش گفتم خانمت ناراحت نشه ،گفت :خواهرمی ،تنهاخواهرم .

2- مهراد جم و تتوی چشمان دنیا خانم

وقتی مهراد جم خواننده پاپ ایرانی از کشور خارج شد و با دنیا جهانبخت رابطه ایجادکرد به اندازه کافی سروصدا به پا کرد. اما وقتی زمانیکه مهراد جم چشمان دنیا را روی پشتش تتو کرد و عکسش را منتشر کرد واکنش‌های بیشتری را به همراه داشت. این حرکت مهراد جم آنقدر مورد توجه قرار گرفت که تا مدت‌ها سوژه طنز همگان شده بود و عکس‌هایی طنز با این موضوع دست به دست بین کاربران فضای مجازی می‌پیچید.

بسیبسظیبشسیبیشس

3.گریه برای دنیا جهانبخت

گاهی اوقات برخی از افراد آنقدر دلباخته فرد موردعلاقه اشان می شوند که قید آبرو و حیثیت خود را هم می زنند. شاید باورکردنش سخت باشد اما مدتی قبل در فضای مجازی تصاویری از یک مردجوان منتشر شد که درحال گریه کردن است. تنها دلیل گریه‌های این پسرجوان فقط این بود که بتواند دنیا جهانبخت را ببیند.

او با انتشار یک فیلم از خود آن هم درحالی که مثل ابر بهاری درحال اشک ریختن است می گفت : فقط می خوام دنیا منو ببینه ......،از کل خانواده طرد شدم به جهنم حداقل به دنیام برسم.

19738503-1455-b

4.خودکشی به خاطر سوسانو

یک جوان ایرانی به خاطر علاقه به «سوسانو» هنرپیشه زن سریال جومونگ و مخالفت پدرش برای ازدواج با این زن، اقدام به خودکشی کرد.

این جوان که پس از تماشای سریال جومونگ به شدت به سوسانو علاقه‌مند شده بود و قصد ازدواج با او را داشت، خودکشی به خاطر عشق به «سوسانو»!هنگامی که خانواده‌اش را از این تصمیم مطلع کرد، با مخالفت آنها روبه‌رو شد.

جوان یاسوجی از پدرش خواست تا با فروش گوسفندانش هزینه سفر وی به کشور کره و یافتن سوسانو را تامین کند و زمانی که متوجه شد خانواده‌اش حاضر به فروش گوسفندان نیستند، با خوردن قرص اقدام به خودکشی کرد.

images

به دنبال این ماجرا، والدین جوان عاشق پیشه او را به بیمارستان منتقل کردند و با تلاش پزشکان، او از مرگ حتمی نجات یافت.

پدر این جوان در ارتباط با این موضوع گفت: «پسرم تصور می‌کرد به راحتی می‌تواند به کشور کره سفر و با هنرپیشه زن این سریال ازدواج کند و زمانی که به وی گفتم مبلغ فروش کل گوسفندان که تمام دارایی من است کمتر از یک میلیون تومان است، او نیز در اقدامی عجیب دست به خودکشی زد و اگر کمی دیر به بیمارستان می‌رسید،‌ به طور حتم جان خود را از دست می‌داد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 642798 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟