عکس جدید از  آیدا کیخانی بعد از ابتلا به سرطان + جزییات

به گزارش گروه چهره های رکنا: آیدا کیخانی بازیگر سینما وتلویزیون که چند سال پیش به همراه همسرش ایران را به مقصد کشور کانادا ترک کردند در جدیدترین پست اینستاگرامی اش عکسی از خود با ظاهری جدید منتشر کرد.

آیدا کیخانی مدتی قبل به بیماری سرطان مبتلا شده است .فیلم لحظه ای که همسر آیدا کیخانی درحال کوتاه کردن موهای سر او بود تا برای شیمی درمانی آماده شود و سپس موهای خودش را نیز کوتاه کرد در فضای مجازی واکنش های احساسی زیادی را به همراه داشت.

آیدا کیخانی با انتشار عکس جدیدی از خود خبر اینطور نوشت:

امروز ۱۶ دسامبر ۲۰۲۰، چهارمین جلسه‌ی شیمی درمانی ، دوره‌ی سوم.

لایوی که گذاشتم رو نتونستم ذخیره کنم و بذارم متاسفانه

Screenshot_2020-12-17 Aida Keykhaii ( aidakeykhaii) • Instagram photos and videos(3)

آیدا کیخانی کیست؟

آیدا کیخائی (زادهٔ آذر ۱۳۵۳ در مشهد) از هنرپیشگان ایرانی و دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی تئاتر از دانشکدهٔ هنرهای زیبا دانشگاه تهران است.

او بازیگری در تئاتر را از سال ۱۳۷۴ هم‌زمان با تحصیل در رشته‌ی بازیگری آغاز نمود و یکی از بنیان‌گذاران گروه تئاتر «این‌روزها» است که از سال ۱۳۸۱ در تئاتر ایران با نمایش قرمز و دیگران نوشته و کار همسرش محمد یعقوبی اعلام موجودیت نمود.

آیدا کیخایی از سال ۲۰۱۵ میلادی همراه همسرش در کانادا زندگی می‌کند و در سال ۲۰۱۶ کمپانی NOWADAYS THEATRE را تاسیس نمود. در سال ۲۰۱۸ نمایش «تیم شنا» نوشته‌‌ی جابر رمضانی را به انگلیسی در فستیوال سامرورکس در تورنتو به روی صحنه برد که با استقبال بسیار زیادی در این فستیوال موجه شد. آیدا کیخایی در سال ۲۰۲۰ پس از بازی به زبان انگلیسی در نمایش‌ «زمستان شصت و شش» در فستیوال نکست‌استیج در تورنتو مورد توجه منتقدان قرار گرفت.

آیدا کیخایی در آبان ۱۳۹۹ خورشیدی در صفحه‌های مجازی خود اعلام نمود که به سرطان مبتلا شده است. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 640924 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟