انتقاد تند شبنم مقدمی به جشن تکیلف لاکچری  + عکس

به گزارش گروه چهره ها رکنا: شبنم مقدمی بازیگر سینما وتلویزیون با ا نتشار عکسی از دوران کودکی خود که یک روسری مشکی رنگ به سر دارد اینطور نوشت: ای زیر ِ گِل بره این لاکچری!...بلایی شده به قرآن!بعد ِ عقد و عروسی و جهاز کِشون و عروس بَرون و ختنه سورون و زایمون و تاریخ تولد و نذری پزون و شب چله و عزا و قبرستون ِ لاکچری ! حالا دیگه چشم مون به جشن ِ تکلیف ِ لاکچری روشن.

شبنم مقدمی اضافه کرد: راستش نمی دونم به این تخصص ِ عجیب ِ ما جماعت ِ بحران زده ی راه گم کرده ی چشم و هم چشمی باز !در تغییر شکل و اسم و عنوان ِ هر رسم و‌ رویدادی به سمت ِ تجمل ِ اَلَکی و آبکی و بی ریشه باید خندید یا گریست!...اما همین قدر می دونم که خدا ...فقط خدا باید به دادمون برسه.

Screenshot_2020-12-16 Instagram(1)

این عکس مال نُه سالگی منه...مال روزگاری که هیچی ِ هیچی ...حتی در لوکس ترین شکلش...لاکچری نبود ...شاید اصلا این واژه توی فرهنگ ِ ما معنا نمی شد. و شاید به همین دلیل توی اولین عکسی که باروسری از من برداشته شده حتی یه چارقد بچگانه ی گل گلی م برام تدارک ندیدن! چه برسه به جشن تکلیف لاکچری!! دنیا و روزگار چقدر عوض شده.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 640596 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟