فیلم جدید مسعود کیمیایی با بازی مهران مدیری
حجم ویدیو: 44.98M | مدت زمان ویدیو: 00:05:44

به گزارش گروه چهره ها رکنا: علی اوجی بازیگر ایرانی که این روزها مشغول تهیه کنندگی فیلم خائن کشی مسعود کیمیایی است در گفت و گویی رادویی با منصور ضابطیان در برنامه پنج شنبه جمعه اظهار داشت: عبدالله اسکندری چهره پرداز نام آشنای سینمای ایرانی که مدتی قبل به کرونا مبتلا شده بودسلامتی اش را به دست آورده و حالا منتظر هست تا جواب تست کرونای جدیدش منفی باشد.

علی اوجی که با خواننده مطرح کشور رضا یزدانی بیشتر دیده می شود و رفاقتی قدیمی دارد در ادامه این گفت وگوی تلفنی ادامه داد:

این روزها کرونا آنقدر زندگی ما را تحت تأثیر قرار داده است که دیگر نمی توانیم زندگی قبل از کرونا را تصور کنیم.

علی اوجی اضافه کرد: در حال تهیه یک فیلم با آقای آذرنگ به همراه آقای عبدلله اسکندری هست.

این بازیگر ایرانی اضافه کرد: دریک سرسال خانگی ساخته آقای سهیلی زاده مشغول بازی هستم. اسم این سریال ملکه گدایان است.امیدوارم سریال خوبی باشد و مردم از تماشای آن لذت ببرد.

علی اوجی از تهیه کنندگی فیلمی به کارگردانی مسعود کیمیایی نیز خبر داد و گفت: در حال پیش تولید فیلم خائن کشی با کارگردانی مسعود کیمیایی است هستیم. این فیلم همانند فیلم سرب که ساخته آقای کیمیایی است ژانری متفاوت دارد . اتفاق‌های این فیلم در سال 1330 رخ داده و سعی کردیم فضای آن موقع را با دکور بازسازی کنیم.

وی افزود: در این فیلم امیر اقایی ،پانته‌آ بهرام ، حمید آذرنگ، مهران مدیری نقش آفرینی می‌کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 639004 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟