غم انگیز ترین اتفاق برای آقای بازیگر خوش صدا + عکس

به گزارش گروه فرهنگی رکنا،منوچهر والی زاده درباره شروع فعالیتش گفت: متولد تیر ۱۳۱۹ در محله لاله‌زار تهران هستم، از دوران دبیرستان بعد از چند تئاتر آماتوری به تئاتر تهران راه پیدا کردم و در یک نمایشنامه به کارگردانی خانم مورین نقش کوتاهی به عهده گرفتم و پس از آشنایی با منصور متین که از هنرمندان تئاتر و دوبلاژ فیلم بود به استودیوی شاهین فیلم برای دوبله دعوت شدم.

منوچهر والی زاده

او ادامه داد: پس از همکاری در چند فیلم کوتاه به استاد علی کسمایی معرفی شدم، چندین سال در خدمت ایشان کارآموزی کردم.

والی زاده عنوان کرد: من از دوران نوجوانی وارد کار دوبله شدم و دوبله برایم جایگزین حرفه‌های دیگر شد. به‌شدت کار گویندگی را دوست داشتم، بنابراین کارم را رها نکردم و الان۶۲ سال است که به‌طور مداوم در کار دوبله هستم.

والی زاده منوچهر

والی زاده اظهار کرد:۶۲ ساله که در خدمت دوبلاژ ایران هستم و با این میکروفن زندگی کردم.

او درباره دوبله شخصیت صدای جوان گفت: تشخیص مدیران دوبلاژ بود که شخصیت‌های جوان را بگویم. البته نوع صدای من به گونه‌ای بود که به سنین جوان می‌نشست.

این بازیگر افزود: نقش‌های بسیاری را دوبله کردم، اما مردم هر بار من را می‌بینند و درباره شخصیت لوک خوش شانس مردم خیلی علاقه نشان دادند و به من می‌گویند لوک خوش شانس!

وی ادامه داد: اوایل که این شخصیت را دوبله می‌کردم، در ۲۶ قسمت اول که پخش شد مورد استقبال قرار گرفت.

والی زاده

والی زاده بیان کرد:آرزوی موفقیت برای همه جوانان دارم وعزیزانی که امروز به این حرفه آمده اند همه با استعداد و تحصیل کرده هستند.جوانانی که امروز آمدند به عشق قدیمی‌های دوبله حضور پیدا کردند. امیدوارم این کرونا تمام شود تا کنار هم باشیم و از تجربیات پیشکسوتان استفاده کنند.

این بازیگر افزود: اگر خودشان احساس می‌کنند صدا و بیان خوبی دارند، علاقمند به این حرفه هستنددر این مسیر تلاش کنند تا به هدف خودشان برسند.

منوچهر والی زاده

او عنوان کرد: غم انگیزترین اتفاقی که برای من می‌تواند بیفتد این است که به من بگویند والی زاده جای فلانی خوب حرف نزدی!

والی زاده خاطر نشان کرد:تاکنون پیش نیامده، امیدوارم تا زمانی که زنده هستم هم این اتفاق را نبینم.بهترین خاطرات من هم محبت و صمیمیت مردم نسبت به من است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 630462 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟