آقای بازیگر رکورد جذب فالوئر را شکست + عکس

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا،  دنبال کنندگان صفحه «روپرت گرینت» پس از ۴ساعت و یک دقیقه، هفت رقمی شد.این رکورد پیش از این با ۴ ساعت و ۴۴ دقیقه در اختیار «اتنبرو» مستندساز و طبیعت شناس مشهور بریتانیایی بود.

روپرت گرینت

روپرت الکساندر لوید گرینت  متولد ۲۴ اوت، ۱۹۸۸ و بازیگر انگلیسی است که به خاطر بازی در نقش رون ویزلی در سری فیلم‌های هری پاتر به شهرت رسید.او به گلف علاقه دارد و یک کامیون بستنی خریده‌است. وی قبل از حضور در مجموعه مشهور جادوگری هری پاتر، تنها یک برنامه نمایشی در مدرسه اش بازی کرده بود.

روپرت گرینت

روپرت گرینت وقتی خبر آزمون بازیگری برای فیلم سینمایی هری پاتر و سنگ جادو (سال ۲۰۰۱) را شنید، تصمیم گرفت تلاش خود را برای این آزمون بکند و در آن شرکت کند. بر خلاف دیگر بچه‌هایی که برای این آزمون شرکت کرده بودند، روپرت یک نوار ضبط شده از خودش که در آن یک شعر به سبک هیپ هاپ بود و رون ویزلی را معرفی می‌کرد برای آزمون ارسال کرد و بعد انتخاب شد.

روپرت گرینت

هری پاتر و سنگ جادو (سال ۲۰۰۱) تأثیر شگرفی در معرفی و جهانی شدن روپرت داشت.او دو خواهر با نام‌های سامانتا و چز و یک برادر به نام چارلز دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 628096 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟