نیکی کریمی / سریال های نیکی کریمی هیچ موفقیتی برایش نداشت! + عکس

 نیکی کریمی پس از 2 سریال تلویزیونی و 2 سریال نمایش خانگی ناموفق با سریال جدید « هفت » به حضور در این عرصه ادامه می دهد!

یکی از ستارگان سینما که از سال 97 وارد نمایش خانگی شده و حضور پررنگی در آن داشته، نیکی کریمی است. او در طول این مدت، از سینما فاصله گرفته و مسیر خود را با بازی در سریال‌های این مدیوم در پیش گرفته است. طبق خبری که رسانه سینما ایده‌آل منتشر کرده، پس از « ممنوعه » و «آقازاده»، «هفت» سومین سریالی است که نیکی کریمی در آن بازی خواهد کرد. به بهانه نقش‌آفرینی او در این مجموعه، نگاهی به حضور نیکی کریمی در سریال‌های نمایش خانگی و تلویزیون داشته‌ایم.

نیکی کریمی

به گزارش گروه فرهنگی رکنا، نیکی کریمی با سریال « سرزمین کهن » اولین حضور جدی خود در قاب تلویزیون را تجربه کرد. او سال 90 پس از سال‌ها فعالیت در سینما، برای بازی در این مجموعه جلوی دوربین رفت. نیکی کریمی تنها ستاره‌ای نبود که در این سریال حضور داشت و شهاب حسینی و محمدرضا فروتن نیز در «سرزمین کهن» بازی کرده بودند. سال 93 پس از پخش تنها سه قسمت از این مجموعه، اعتراضات قومیتی باعث شد پخش سریال متوقف شود. صداگذاری و تصویربرداری دوباره بعضی سکانس‌ها و درخواست عوامل و صاحبان سریال درباره پخش آن برای رفع سوء‌تفاهم‌ها، هیچ کدام باعث نشدند «سرزمین کهن» پس از گذشت سال‌ها دوباره پخش شود. این چنین نخستین حضور کریمی در تلویزیون، عاقبت خوشی نداشت.

ادامه حضور در تلویزیون با «کیمیا»

نیکی کریمی پس از «سرزمین کهن»، اواخر سال 92 در سریال «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار بازی کرد. توقیف سریال کمال تبریزی باعث شد اولین حضور جدی نیکی کریمی در تلویزیون با مجموعه «کیمیا» رقم بخورد. او در این سریال نقش همسر یک سرگرد ساواک با بازی مهدی سلطانی را ایفا کرد و حضور بسیار کوتاهی داشت. این مجموعه 110 قسمتی جزو پربیننده‌ترین سریال‌های تلویزیون است، اما نتوانست به همان اندازه رضایت مخاطبان را به دست آورد، بنابراین دومین سریال نیکی کریمی هم دستاوردی برای او نداشت.

نیکی کریمی

ورود به نمایش خانگی همراه ستاره‌ها

نیکی کریمی پس از این دو مجموعه از تلویزیون فاصله گرفت و در سریال دیگری بازی نکرد. نیکی کریمی سال 97 همزمان با ستاره‌هایی مانند مهتاب کرامتی ، بهرام رادان، نوید محمدزاده ، لیلا حاتمی و محمدرضا فروتن، وارد نمایش خانگی شد و در سریال «ممنوعه» به کارگردانی امیرپورکیان ایفای نقش کرد. این مجموعه پخش پرسروصدایی داشت و مسائلی مانند ممیزی، حاشیه‌هایی را برای آن به وجود آورد. «ممنوعه» نیز از یک جایی به بعد به دلیل کم بودن زمان مفید سریال مورد انتقاد مخاطبان قرار گرفت و پایان‌بندی ضعیف آن نیز باعث شد این نارضایتی تا پایان، همراه سریال باشد. این سریال نیز تجربه موفقی در کارنامه کریمی شمرده نمی‌شود.

امید به «آقازاده»

نیکی کریمی

نیکی کریمی پس از تجربه ناموفق «ممنوعه»، با پذیرفتن بازی در سریال « آقازاده » ساخته بهرنگ توفیقی، به حضور خود در این مدیوم ادامه داد. این مجموعه از همان ابتدا مورد توجه قرار گرفت و توجهات را به سمت خود جلب کرد. او در این سریال نقش «تینا» را بازی می‌کند که با «نیما» با بازی امیر آقایی، رفاقت و همکاری دارد. شخصیت او تا قسمت 20 که منتشر شده، نقش تاثیرگذار و ویژه‌ای در روند قصه نداشته است، ولی با توجه به اتفاقاتی که در سریال دیده‌ایم، اصلا بعید نیست «تینا» تنها یک دوست و همکار معمولی آقازاده شرور داستان نباشد و در ادامه مخاطب را غافلگیر کند. اگر در هشت قسمت باقی مانده ابعاد تازه‌ای از این کاراکتر رو شود و مسیر قصه را عوض کند، می‌توان به جذابیت نقش او امیدوار بود، وگرنه این مجموعه نیز اگرچه پرمخاطب و پرسروصداست، اما برای این بازیگر دستاوردی به همراه نداشته است.

نیکی کریمی

همچنان در مسیر نمایش خانگی با «هفت»

طبق خبری که به تازگی منتشر شده، نیکی کریمی در سریال «هفت»، همکاری با کیارش اسدی‌زاده را پذیرفته است تا امسال هم یک سریال نمایش خانگی در کارنامه داشته باشد. اسدی‌زاده سال گذشته با سریال «کرگدن» در نمایش خانگی حضور داشت که آن طور که باید دیده نشد، اما از کیفیت نسبی برخوردار بود و اثر متفاوتی محسوب می‌شد. گفته شده نیکی کریمی قرار است در این سریال با بازیگرانی مانند مهدی هاشمی و رضا کیانیان همبازی شود. فعلا نمی‌توان میزان موفقیت این سریال را پیش‌بینی کرد، اما با توجه به شروع خوب اسدی‌زاده در نمایش خانگی و گروه بازیگران سریال، می‌توان به موفقیت آن امیدوار بود. بازی در سه سریال در سال‌های 97، 98 و 99 نشان می‌دهد این بازیگر فعلا تصمیم دارد در نمایش خانگی بازی کند؛ اگرچه حضورش در عرصه مجموعه‌های تلویزیونی یا نمایش خانگی، برایش موفقیت ویژه‌ای به همراه نداشته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 626546 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟