نوازندگی خیابانی آهنگساز سرشناس ایرانی درترکیه بخاطر یک لقمه نان+ فیلم تلخ
حجم ویدیو: 15.13M | مدت زمان ویدیو: 00:02:22

به تازگی ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که حاکی از آن است که نوازنده برجسته ساکسوفون «ایمان جعفری پویان» به ترکیه مهاجرت کرده است و این روزها برای گذران زندگی در خیابان ها ساز می زند.. او در ارکستر محسن یگانه، رضا صادقی و ناصر چشم آذر ساز زده است. 

ایمان جعفری پویان را بیشتر بشناسیم

به گزارش گروه فرهنگی رکنا، ایمان جعفری پویان در ۱۱ مرداد ۱۳۵۱ در تهران متولد شد. او در سال ۱۳۷۲ از هنرستان موسیقی تهران فارغ‌التحصیل شد. رحمت افشار از مهم‌ترین استادان وی در نوازندگی ساز کلارینت بوده‌است. او از سال ۱۳۶۹ فعالیت حرفه‌ای خود را به عنوان نوازنده در آثار موسیقی آغاز کرد و پس از چندی همکاری خود را با ارکستر‌های مختلف آغاز کرد. ایمان جعفری پویان به دلیل علاقه به موسیقی جز در کنار ساز کلارینت، از سال ۱۳۷۷ نوازندگی ساز ساکسوفون را نیز آغاز کرد. او نوازندگی ساکسوفون را بدون استاد آغاز کرد و به سرعت در آن مهارت پیدا نمود تا جایی که اولین گروه بیگ بند موسیقی جز بعد از انقلاب ۱۳۵۷ ایران به نام «ایماژ» را تشکیل داد.

مهاجرت ایمان جعفری پویان به ترکیه 

این نوازنده علاوه بر نوازندگی، از سال ۱۳۸۷ به آهنگسازی نیز پرداخت. او در فروردین ۱۳۹۵ آلبوم موسیقی «سونامی عشق» را با صدای خودش منتشر کرد، ایمان جعفری پویان در این آلبوم در نقش خواننده و با نام هنری «ایمی جی» ظاهر شد. برادر کوچک‌تر او، علی جعفری پویان از نوازندگان مطرح ساز ویلن است.ایمان جعفری پویان، در سال ۱۳۹۷ به ترکیه مهاجرت کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 625734 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟