ماسک خفن و شیک کامران تفتی + عکس

کامران تفتی بازیگر مطرح کشورمان به تازگی عکسی از خود با ماسکی متفاوت در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است. بازیگران کشورمان در این شرایط کرونایی با انتشار عکس هایی با ماسک، از مردم می خواهند برای سلامتی خود و دیگران پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

کامران تفتی

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، کامران تفتی متولد ۱۹ فروردین ۱۳۵۸ در تهران و هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر، خواننده و مجری ایرانی است. کامران تفتی فارغ‌التحصیل رشته بازیگری تئاتر بوده است و پدرش اردشیر تفتی نیز از بازیگران سریال های مهدی فخیم زاده بوده است. او به دلیل شغل پدرش که از کارکنان نیروی هوایی ارتش بوده است و دوران کودکی و نوجوانی خود را در شهرک قصر فیروزه گذرانده‌ است.

کامران تفتی

کامران تفتی یک برادر کوچکتر از خود به نام کیوان دارد که متولد ۶۳ است و در رشته موسیقی فعالیت میکند. این بازیگر علاوه بر بازیگری در حوزه موسیقی نیز دستی بر آتش دارد و علاوه بر تسلط بر نواختن چندین ساز به انتشار یک آلبوم موسیقی به نام عکس زمستونی تهران و چندین تک آهنگ پرداخته است. او اخیراً اقدام به انتشار یک اثر عاشقانه با نام ۴۴/۴/۴ به تهیه کنندگی ساغر بیدمشکی کرده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 624946 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟