حال خوش "گلاره عباسی" در این روزهای کرونایی + عکس

گلاره عباسی با انتشار این عکس نوشت: "لحظه ای که به قله می رسی، نه کسی هست و نه احتیاج به فاصله گذاری اجتماعی خودت و طبیعت و لذت کوهنوردی، خوشحالم که می تونم حال خوبم را با شما رفقای نازنینم تقسیم کنم . مرسی که همراه من هستید."

گلاره عباسی

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، گلاره عباسی یکی از بازیگران به نام سینما و تلویزیون است که در بیست و نهمین روز از سال 1362 در تهران متولد شد. او فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه هنر و معماری تهران و از شاگردان استاد امین تارخ میباشد. گلاره در یک خانواده چهار نفره بزرگ شده و فقط یک خواهر به نام بهار دارد که دارای تخصص در زمینه تغذیه میباشد و در کشور کانادا زندگی میکند.

گلاره عباسی

گلاره عباسی در سال 1382 در دانشگاه هنر تئاتر خوانده و بعد از گذراندن کلاس های کارگاه بازیگری امین تارخ توسط ایشان به سریال در چشم باد معرفی میشود. او با بازی در سریال فاخر در چشم باد پا به عرصه بازیگری گذاشت و توانست از عهده نقشش به خوبی برآید. گلاره عباسی در این سریال نقش خواهر کامبیز دیرباز و پارسا پیروز فر را به عهده داشت و در کنار بازیگران بزرگی مثل سعید نیک پور، فریبا متخصص و اکبر عبدی به ایفای نقش پرداخت. در چشم باد ساخته مسعود جعفری جوزانی است که کار فیلمبرداری آن از سال 1382 تا 1387 و برای 5 سال به طول انجامید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 623754 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟