سحر قریشی: در خیابان به من می گویند؛ دوست نداریم / او با طرفدارانش قهر می کند + فیلم
حجم ویدیو: 10.73M | مدت زمان ویدیو: 00:01:28

سحر قریشی در یک مصاحبه که اخیرا از او منتشر شده است، در خصوص علاقه طرفدارانش گفت: این که من ارتباطم را با طرفدارانم حفظ کرده ام، هدیه خداوند است، ترجیح می دهم کوچک همه آن ها باشم، اگر طرفدارانم نباشند، سحری هم وجود ندارد. آن ها این احساس را به من می دهند که جزئی از خانواده آن ها هستم.

سحر قریشی

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، سحر قریشی در ادامه گفت: بارها در خیابان این اتفاق افتاده است که به من می گویند، اصلا شما را دوست نداریم، من هم گفتم همین که به من می گویید دوستم ندارید، خیلی انرژی خوبی به من می دهید و ناراحت نمی شوم. اگر طرفداران من با طرفداران همکارهای دیگرم بحث کنند، یک روز کامل با آن ها قهر می کنم.

سحر قریشی

 سحر قریشی متولد ۱۳۶۶ است. اولین کار بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم «لج و لجبازی» به کارگردانی سید مهدی برقعی بود. این بازیگر در بازی در سریال دلنوازان به شهرت رسید.سحر قریشی تنها یک برادر دارد. رنگ های مورد علاقه این بازیگر مشکی، آبی و قرمز است. سحر قریشی دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند. برای سحر قریشی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 623666 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟