نسیم ادبی هم مدل شد + عکس های رنگی رنگی

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، به تازگی عکس هایی از نسیم ادبی با پوشش و استایلی خاص در فضای مجازی منتشر شده است.نسیم ادبی متولد 16 شهریور 1355 در تهران، بازیگر است. او فارغ التحصیل لیسانس نمایش با گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است و از تئاتر شروع کرد و با شبکه خانگی به شهرت رسید.

شروع فعالیت نسیم ادبی از تئاتر

بصورت جدی اولین بار سال 1372 وقتی 17 ساله بود با تئاتر تنبور نواز به کارگردانی هادی مرزبان در تئاتر شهر روی صحنه رفت و این علاقه به عشق تبدیل شد.

نسیم ادبی

اولین بار در سال 1375 وقتی 20 ساله بود با سریال دوقلوها تجربه کوتاهی در قاب تلویزیون بدست آورد سپس همین سال بازی در سریال برگ سبز را نیز تجربه کرد. سال 1376 با فیلم سینمایی زندگی اولین تجربه بازی در سینما را بدست آورد تا اینکه سال 86 با سریال حلقه سبز به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا بازی کرد.

نسیم ادبی

دومین تجربه بازی این بازیگر در سینما در سال 87 با فیلم مانا بود. شروع شهرت خانم ادبی از سال 1393 وقتی 38 ساله بود با سریال شهرزاد در شبکه خانگی با نقش حمیرا بود که به شدت مورد استقبال قرار گرفت. این سریال به کارگردانی حسن فتحی بود. نسیم ادبی در سال 1383 در نمایش شمس پرنده که بازیگر بود با ابراهیم ثباتی آهنگساز این نمایش آشنا شد و نهایتا سال 1388 با هم ازدواج کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 621326 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟