محمدرضا احمدی ممنوع التصویر شد؟ + فیلم
حجم ویدیو: 36.38M | مدت زمان ویدیو: 00:05:44

به گزارش گروه فرهنگی رکنا، برنامه گزارش ورزشی یکی از قدیمی ترین برنامه های ورزشی در در شبکه سه به حساب می‌آید و بیننده‌های زیادی هم دارد. این برنامه بعد از دوره‌ای نزول با روی کار امدن افراد جوان و البته پر انرژی مثل محمدرضا احمدی طی سال های اخیر هم مدرن شد و هم سطح فنی برنامه بالاتر رفت. اما اتفاق عجیبی طی چند روز اخیر در برنامه گزارش ورزشی رخ داد و دیگر خبری از محمدرضا احمدی نیست و رضا جاودانی چند برنامه آخر را به تنهایی اجرا کرده است.

 غیبت محمدرضا احمدی از برنامه پخش ال‌کلاسیکو شروع شد

غروب شنبه حساس‌ترین مسابقه باشگاهی دنیا بین رئال و بارسا برگزار و از طریق شبکه سه و برنامه گزارش ورزشی پخش شد ولی در کمال تعجب خبری از محمدرضا احمدی نبود و جاودانی به تنهایی برنامه را اجرا کرد. در واقع غیبت محمدرضا احمدی از برنامه پخش ال‌کلاسیکو شروع شد و خیلی‌ها دلیل غیبت او را می‌پرسیدند ولی کسی اطلاعی نداشت.

محمدرضا احمدی

نکته عجیب ماجرا به این موضوع برمی‌گردد که هیچکس در مورد غیبت احمدی هیچ توضیحی به مخطبان برنامه نداد و نه جاودانی به این موضوع واکنشی نشان داد و نه مدیران شبکه سه علت نبودن محمدرضا احمدی را بیان کردند.

شایعه کرونایی شدن محمدرضا احمدی

در این روزهای کرونایی که همه چیز به نوعی به این ویروس شوم مرتبط است شایعه شده بود محمدرضا احمدی به کرونا مبتلا شده است و دلیل غیبتش بیماری است. به همین دلیل با یکی از دوستان نزدیکش تماس گرفتیم که او قویا مثبت شدن تست کرونای محمدرضا احمدی را تکذیب کرد ولی مدعی شد از دلیل غیبتش در اجرای گزارش ورزشی اطلاعی ندارد.

از چندوقت قبل تیزر برنامه گزارش ورزشی با حضور مشترک احمدی و جاودانی از شبکه سه پخش می‌شد ولی در کمال تعجب در یکی دو برنامه اخیر تصویر محمدرضا احمدی را از این تیزر حذف کردند که واقعا در نوع خود عجیب است.البته دیشب در برنامه گزارش ورزشی بازی فوتبال بین دورتمون و بارسلونا که احمدی آن را گزارش می کرد عنوان شد ایشان به برنامه بازی فوتبال داخلی انتقال یافته است.

باید منتظر ماند و دید که آیا محمدرضا احمدی ممنوع التصویر شده است یا اتفاق دیگری دلیل غیبت او بوده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 621320 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟