پیام عجیب پرویز پرستویی بعد از سفر به روستای کپر نشین + فیلم
حجم ویدیو: 12.11M | مدت زمان ویدیو: 00:01:56

پرویز پرستویی به همراه گروهش در این روزهای سخت کرونایی و فشارهای سخت اقتصادی به روستای کپرنشین زاهدان سفر کرد، روستایی که نه آبی بود، نه برقی ، نه جاده ای، نه مدرسه ای، نه خانه بهداشتی و نه ...

رساندن کمک های مردمی به دست اهالی روستایی کپر نشین در زاهدان

پرویز پرستویی با انتشار این ویدئو در صفحه اینستاگرامش نوشت: "مردمی مهربان، تنها و فراموش شده در یکصد و ده کیلومتری شهر زاهدان، کمکهای مردمی شما را به دست هموطنان کپرنشین مان رساندیم ...

بدنبال ایجاد اشتغال و درآمد برای خانوارهای کپرنشین هستیم.شاید از طریق همین کمکهای مردمی بتوانیم امکانات و تجهیزات مورد نیاز برخی خانوارهای کپرنشین را برای تولید پارچه های سوزن دوزی شده ، برایشان فراهم کنیم ..."

بیوگرافی پرویز پرستویی بازیگر محبوب سینما و تلویزیون

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، پرویز پرستویی متولد۲ تیر ۱۳۳۴ در روستای چالو، همدان است. او بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، خواننده و گوینده ایرانی است. او موفق به دریافت نشان درجه یک گواهی‌نامه هنری گردیده‌است. پرویز پرستویی با دریافت چهار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر، در بین بازیگران ایرانی رکورددار است.

پرویز پرستویی

فعالیت پرویز پرستویی در تلویزیون

این بازیگر در انتخاب مجموعه تلویزیونی گزیده کار بود. او اولین کار خود را در سال ۱۳۶۳ آغاز کرد. امام علی، آوای فاخته و خاک سرخ سه کار دیده شده وی از سال ۱۳۶۹ تا ۱۳۷۹ بوده‌است. زیر تیغ در سال ۱۳۸۵ و آشپزباشی در سال ۱۳۸۸ ماندگارترین کار‌های او در تلویزیون ایران به‌شمار می‌رود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 621306 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟