کنایه سنگین بازیگر مطرح ایرانی به ریحانه پارسا و محسن افشانی

احمد ایراندوست با انتشار این عکس، صفحه اینستاگرام خود را به روز کرد و در صفحه اینستاگرام خود نوشت: عجب ماه خوبیه ربیع الاول همه نیمه گم شدنشون رو پیدا کردن، مهراد دنیا رو جم کرد و ریحانه هم محسن  رو افشون"احمد ایراندوست متولد ۲۶ خرداد ۱۳۴۹ در آبادان است. او بازیگر و بادیگارد ایرانی است.

ریحانه پارسا احمد ایراندوست محسن افشانی

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، احمد ایراندوست قبلاً بوکسور بود که در سال ۱۳۶۸ به دلیل شکستگی فک، دیگر نتوانسته این رشته را ادامه دهد.او از سن ۹ سالگی به خارج از ایران مهاجرت می‌کند و بعد از گذشت ۷ سال زندگی در خارج در سن ۱۶ سالگی دوباره تصمیم به بازگشت به ایران می‌کند.  بعد از اتمام دوره سربازی به امارات سفر می‌کند.

احمد ایراندوست

احمد ایراندوست مدعیست که در دوبی بادیگارد شیخ محمد، حاکم امارات بوده‌است. او همچنین، ادعا می‌کند که در هالیوود محافظ شخصی افرادی چون جنیفر لوپز، نیکلاس کیج، ماریا کری و ویتنی هوستون برن ادامز ملتون جون بوده‌است.

احمد ایراندوست انتقاد از رئیس جمهور

این بازیگر علت بازگشتش به ایران را اینگونه بیان می‌کند که پس از ازدواج با همسرش که خواهر دو شهید است، به این نتیجه رسیده‌است که زندگی در شرایط آنجا با روحیات و عقایدشان سازگار نیست، این بود که تصمیم گرفت به ایران بازگرددبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 620638 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟