رضا گلزار چرا این عکس را انتشار داد؟! + عکس

به گزارش رکنا،نه کاکتوسا یه دفعه خشک میشن و نه آدما یه دفعه میرن ، فقط چون بهشون توجه نمیکنیم و حواسمون بهشون نیست فکر میکنیم یه دفعه اتفاق افتادن!

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار (زادهٔ ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران) هنرپیشه سینما، نوازنده، مجری، خواننده و مدل ایرانی است.

اصلیت محمدرضا گلزار آذربایجانی و متولد تهران است.او در تیم استان تهران، باشگاه پارس خودرو، شیشه و گاز، باشگاه پاس و باشگاه دیهیم بازیکن والیبال بوده‌است. وی در لیگ برتر والیبال ۱۳۸۷ به عنوان مربی بدنساز تیم ارتعاشات صنعتی فعالیت می‌کرد.

محمدرضا گلزار

تا آخر دبیرستان فعالیت هنری نداشت. پدرش با گیتار زدن مخالف بود، تنها گاهی با ارگ کار می‌کرد. تا سال سوم دبیرستان در رشته ریاضی تحصیل کرد. در سوم دبیرستان در کنکور دانشگاه آزاد در رشته مهندسی مکانیک در واحد تهران جنوب قبول شد و رزرو کرد. در سال آخر به رشته تجربی رفت و به قصد رشته دندانپزشکی کنکور داد ولی قبول نشد و به همان رشته مکانیک رفت. محمدرضا گلزار فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. محمدرضا گلزار فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۷ به عنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد. او در گروه آریان گیتار، ارگ و پرکاشن نواخته‌است.

محمدرضا گلزار در سال ۱۳۷۹ برای نخستین بار در فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری بازیگری سینما را تجربه کرد.

محمدرضا گلزار همچنین در زمینه موسیقی بند دارکوب را با رامین نصریانی و دیگران راه‌اندازی کرد. سپس بند ریزاررا ثبت کرد که فعال است. بازی محمدرضا گلزار در فیلم‌هایی از مسعود کیمیایی و بهرام بیضایی و داریوش مهرجویی با وجود دعوت شدن هر بار به دلایل گوناگونی مقدور نشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 619278 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟