محمد رضا گلزار در رستوران خودش سورپرایز شد + فیلم
حجم ویدیو: 6.26M | مدت زمان ویدیو: 00:00:58

محمدرضا گلزار در رستورانش با اجرای آهنگش سورپرایز شد. محمدرضا گلزار مجری، خواننده و بازیگر معروف سینمای ایران است. او دارای مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک سیالات است. آقای بازیگر تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است. از آثار هنری ایشان می توان به نقش آفرینی در فیلم سینمایی شیش و بش، آینه بغل و سلام بمبئی اشاره کرد. به تازگی ویدیویی از سورپرایز محمدرضا گلزار با اجرای آهنگ خودش در رستوران منتشر شده است. 

محمدرضا گلزار

فعالیت محمدرضا گلزار در عرصه موسیقی

محمد رضا گلزار موسیقی را با مخالفت پدرش از سوم دبیرستان بصورت خود آموز با نواختن گیتار شروع کرد، مدتی بعد هم پیانو می زد، تا اینکه بعد از دانشگاه به عنوان نوازنده عضو گروه آریان شد. در این گروه مدت ها بعنوان نوازنده ارگ و پرکاش فعالیت می کرد. او فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۶ به عنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد.

محمدرضا گلزار

سورپرایز محمدرضا گلزار بازیگر

او در نواختن گیتار، ارگ و پرکاشن مهارت دارد. وی همچنین قصد داشت که با گروه دارکوب کار کند که به دلایلی این همکاری پیش از آن که آغاز شود، پایان یافت . او هم اکنون یک گروه موسیقی مستقل با نام REZZAR دارد. REZZAR مخفف نام محمدرضا گلزار است و او این برند را به نام خودش ثبت کرده است.

محمد گلزار

محمدرضا گلزار اولین ترک خود با نام ” کارو به اینجا رسوندی ” را در بهمن ماه ۱۳۹۲ منتشر نمود سپس قطعه روز برفی را با مرحوم مرتضی پاشایی به صورت دو صدایی اجرا نمود. پس از آن هر ساله چندین قطعه از گلزار منتشر می شود و کنسرت های مختلفی را برگزار می کند. وی در این عرصه با حامد برادران و سینا سرلک در چندین قطعه همکاری داشته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 614753 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟