انتقاد نرگس آبیار از مسئولین در شرایط کرنایی + عکس

نرگس آبیار، کارگردان شناخته شده سینما درمورد بی تدبیری برخی مردم و مسئولین در روزهای سخت کرونایی پستی را در صفحه‎اش به اشتراک گذاشته و نوشته است:

" کرونا و هزار سودا

تهران باز هم تعطیل می‌شه به این امید که آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا پایین بیاد‌. اما بجاش استارت ماشین‌ها به شمال یا شهرهای دیگه زده می‌شه. به نظر شما چکار می‌شه کرد؟

نرگس آبیار

بعضیا معتقدند دولت باید تدبیر کنه و اگر هم تا الان امار کرونا پایین نیومده تقصیر به گردن دولته.

بعضیا هم مردم رو مقصر می‌دونن. به نظر شما سهم دولت در این بحران چقدره و مردم چه باید بکنند؟"

نرگس آبیار متولد۶ اسفند ماه سال ۱۳۵۰ در تهران است. او نویسنده، کارگردان و فیلمنامه‌نویس ایرانی است.همسر او محمدحسین قاسمی تهیه‌کننده سینما است.

نرگس آبیار

او دانش‌آموختهٔ رشتهٔ ادبیات فارسی است و داستان‌نویسی را از سال ۱۳۷۶ آغاز کرد. آثاری برای نوجوانان پدیدآورده و مجموعه داستان‌های دو خط (سال ۱۳۷۸) و قصهٔ زنی که همه‌اش یأس‌های فلسفی داشت (سال ۱۳۸۱) و رمان‌های عروس آسمان (سال ۱۳۷۹) - دربارهٔ زندگی رابعهٔ عدویه - و کوه روی شانه‌های درخت (سال ۱۳۸۲) را برای بزرگسالان نوشت؛ رمان اخیر که مضمونی دربارهٔ جنگ ایران و عراق دارد، برندهٔ جایزهٔ هشتمین «جشنوارهٔ کتاب دفاع مقدّس» شده‌است.

نرگس آبیار

او چهار فیلم‌نامه بلند سینمایی را نیز در کارنامهٔ ادبی خود دارد.. از سال ۱۳۸۴ به ساخت فیلم‌های کوتاه و مستند روی آورد که نخستین تجربهٔ او، بن‌بست مهربان، برنده بهترین فیلم کوتاه داستانی از جشنواره ستایش شد و دربخش مسابقه چند جشنواره بین‌المللی نیز به نمایش درآمد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 613227 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟