آوازخوانی یک دختر کنار عمو پورنگ + فیلم
حجم ویدیو: 6.59M | مدت زمان ویدیو: 00:01:01

عمو پورنگ، (داریوش فرضیایی) ویدئویی از یک دختر نابینا که با صدای خوش تصنیف زیبای "آمده ام شاه پناهم بده" را در وصف امام رضا (ع) با صدای خوش خواند، را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.عموپورنگ در صفحه اینستاگرامش نوشت: " تکتم، دختری از دیار مشهد ، مهربان و خوش قلب،یادش بخیر اولین بار دوازده سال پیش در مرکز خیریه فتح المبین مشهد دیدمش ، پرشور و با استعداد، خدا حفظت کنه دختر گلم ، در پناه امام رضا عاقبت بخیر باشی انشاالله"

عمو پورنگ

داریوش فرضیایی متولد ۱ مرداد ۱۳۵۲ محله جوادیه تهران به دنیا آمد، او  مجری و برنامه ساز بخش کودک و نوجوان و تلویزیون است که بیشتر به خاطر برنامه عمو پورنگ شناخته می‌شود. به دلیل ایفای نقش اصلی در همین برنامه، گاه در رسانه‌ها با نام عمو پورنگ نیز شناخته می‌شود.

عمو پورنگ و خواهرانش + عکس

داریوش فرضیایی متولد اول مرداد ۱۳۵۲ در تهران است. مادرش گیلانی است و پدرش اصالت آذری دارد. تسلط او به زبانهای گیلکی و ترکی و استفاده او از این دو زبان در برنامه‌هایش به همین دلیل است. او تحصیلات خود را در رشته گرافیک ادامه داد و با مدرک کارشناسی از دانشگاه فارغ‌التحصیل شد. او در ۲۹ خرداد ماه ۱۳۹۳ پدرش را از دست داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 609155 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟