بلوز پر مفهوم و جالب مجری ممنوع التصویر و پسرش + عکس

احسان کرمی بازیگر سریال پر بیننده "هم گناه" و مجری ممنوع التصویر صداو سیما عکسی با پسرش با تیشرت خاص خود منتشر کرد و نوشت: " من و اسلایسم! خدا براى همه بچه ها بسازه"

احسان کرمی تیرماهی است و در سال 1359 در تهران متولد شد، او مجری، بازیگر، صداپیشه و خواننده است. فعالیت خود را از سال 1385 در رادیو آغاز کرده است، مدرک کاردانی تشریفات دارد و دوره های فیلمسازی نیز گذرانده است.

احسان کرمی حدود 16 سال است که ازدواج کرده است و متاهل است. این زوج دارای یک فرزند به نام نیکمهر است.

احسان کرمی

ماجرای ازدواج احسان کرمی و همسرش

من سالها قبل تورلیدر بودم و در یکی از این سفرها با همسرم آشنا شدم، البته من و همسرم با یکدیگر بزرگ شدیم چون من از 19 سالگی با او آشنا شدم و با یکدیگر ازدواج کردیم و حالا یک پسر داریم و همه چیز خوب و نرمال است. همسرم همیشه می گفت که هیچ وقت دلم نمی خواهد با شخص معروفی ازدواج کنم، اما من همیشه به او می گفتم که روزی مشهور خواهم شد. ما در شرایط زیر صفر ازدواج کردیم و پای زندگی مان ایستادیم و آن را جمع و جور کردیم و خدا را شکر شرایط مان بد نیست و پشیمان نیستم.

هیچ گاه به اینکه ثروتمند شوم فکر نکرده ام و اصلاً دوست هم ندارم؛ مثلا مازراتی یا پینت هاوس داشته باشم. بیشتر دوست دارم راحت زندگی کنم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید

کدخبر: 606216 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟