نسیم ادبی با موهای فرفری / عکسی که در روز تولدش منتشر کرد

نسیم ادبی با انتشار یک عکس جدید از خود، خبر از روز میلادش داد.نسیم ادبی متولد ۱۳۵۵ در تهران است. او بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، اهل ایران است. او دانش‌آموختهٔ رشتهٔ نمایش با گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز است. نسیم ادبی فرزند خواهر محمود کلاری است. 

نسیم ادبی

ادبی موفق شد جایزه بهترین بازیگر جشنواره تئاتر فجر را در سال 95 دریافت کند. اما آنهایی که بیشتر به دنیای تصویر علاقه دارند این بازیگر جوان را با فیلم های سینمایی و البته سریال محبوب «شهرزاد» می شناسند؛ سریالی که این روزها حسابی جایش را در دل مردم باز کرده و کمتر کسی است که ماجراهای جذاب آن را دنبال نکند.

نسیم ادبی

آشنایی نسیم ادبی و همسرش

نسیم ادبی: برای بازی در تئاتر «شمس پرنده» به کارگردانی خانم پری صابری دعوت شدم و ابراهیم هم برای ساخت موسیقی در همان تئاتر همکاری داشت و آشنایی اولیه مان به این صورت شکل گرفت. مدتی گذشت و قرار شد تئاتر «آنتیگونه» به کارگردانی خانم صابری در ایتالیا روی صحنه برود و من و آقای اثباتی در این سفر کاری همسفر شدیم که همین سفر باعث شد بیشتر یکدیگر را بشناسیم. آشنایی مان به سال 80 برمی گردد و هفت سال است که با هم ازدواج کرده ایم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 603259 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟