دفاع تمام قد منوچهر هادی از سریال " دل"  /  ارشاد زیر 40 دقیقه مجوز نمی دهد + فیلم
حجم ویدیو: 32.07M | مدت زمان ویدیو: 00:05:04

منوچهر هادی در پاسخ با انتقادات از ریتم سریال «دل» گفت:"« «دل» باید همینجوری ساخته می شد و ریتمش همینه که می بینید. اما قصه اینقدر مخاطب را درگیر کرده که مخاطب کلافه شده و دوست دارد ببیند پایانش چی میشه"

یا از من این انتظار را ندارند یا این کار را متوجه نشدند. قصه «دل» قصه روابط عاشقانه آدم‌هاست. گفت و گو محور است. اساسا جنس قصه و نوع روایت این را می طلبد.

یکتا ناصر منوچهر هادی

منوچهر هادی در ادامه در خصوص ریتم کند این سریال گفت که زیر 40 دقیقه ارشاد مجوز نمی دهد و علت طولانی بود تیتراژ و آنچه گذشت، به همین علت است.

شاید یک مقدار مخاطب اذیت بشود اما اگر دوباره «دل» را می ساختم ریتم این سریال همین بود. بخش‌هایی که بهرام افشاری می آید و زد و خورد دارد ریتم تند می‌شود اما یک گفت و گوی عاشقانه را نمی توانم بگم تند تند راه بروید!

منوچهر هادی در ادامه گفت: من سریال‌های خانگی را می بینم هرجا خسته می شوم دیگر نمی بینم. اما «دل» را خیلی ها دارند می بینند و ما فیدبک ها را می بینیم و این پربیننده ترین سریالی است که من ساختم. این را از واکنش ها می فهمم

 

سریال دل

همه چیز آمار فیلیمو دست خودشونه و چیزی نیست که محرز باشد اما در همین آمار هم سریال ما رتبه بالایی دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 600066 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟