صحبت های شیلا خداداد در خصوص زندگی و کارش + فیلم
حجم ویدیو: 18.78M | مدت زمان ویدیو: 00:02:20

به گزارش رکنا ، شیلا خداداد بازیگر معروف سینمای ایران سال ۱۳۵۹ در تهران متولد شده است. وی از سال ۱۳۷۸ فعالیت در عرصه بازیگری را آغاز کرده و بازی در فیلم سینمایی سوغات فرنگ، قلب های نا آرام و پسر تهرانی را در کارنامه هنری خود دارد. خانم بازیگر با فرزین سرکارات ازدواج کرده و یک فرزند دختر و یک پسر دارد. به تازگی ویدیویی از صحبت های شیلا خداداد در خصوص زندگی و کارش منتشر شده است.

صحبت های شیلا خداداد

او در بین صحبت هایش گفت : نمیتونم زیاد کار کنم. بچه هام اذیت میشن!خجالت میکشم نقش عروس بازی کنم…!

بیوگرافی شیلا خداداد

شیلا خداداد (زاده ۱۴ آبان ۱۳۵۹ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. پدرش مهدی خداداد تهرانی و مادرش مهابادی است . پدرش ساکن آمریکاست خودش نیز گرین کارت آمریکا را دارد.

همسر شیلا خداداد فرزین سرکارات جراح پلاستیک است.آنها در سال ۹۲ باهم ازدواج کردند. حاصل این ازدواج سامیار سرکارات و ساتین سرکارات است. سامیار متولد آمریکاست و گذرنامه آمریکایی دارد.

شیلا

او پس از ازدواج مدتی از دنیای بازی کناره گرفت. وی در این رابطه اینگونه تصریح کرد: « در آن مقطع من تازه ازدواج کرده بودم و دوست داشتم وقت بیشتری را با همسرم بگذرانم. به همین خاطر کار کردن برایم مقداری دشوار بود، آن هم کار بازیگری که زمان مشخصی ندارد و شما نمی توانید برنامه ریزی دقیقی برای آن داشته باشید. از طرفی من از قبل هم، همیشه می گفتم که وقتی ازدواج کنم، کار نمی کنم، مخصوصا در سال های اول زندگی ام؛ چون معتقدم بهتر است بیشتر به روابط شخصی با همسرم بپردازم و پایه های زندگی مشترکم را محکم تر کنم. به همین خاطر، ترجیح دادم که زندگی زناشویی ام را سامان بدهم.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

شیلا خداداد و همسرش

شیلا و همسر

شیلا خداداد و همسر و فرزندانش

شیلا و خانواده

کدخبر: 599778 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟