سریال «آقازاده» را 18+ کنید!/ واکنش منفی دو رسانه به سکانس جنجالی سریال «آقازاده»

سریال «آقازاده» بعد از شبیه‌سازی شخصیت‌های سیاسی این بار با سکانس نمایش صیغه یک ساعته واکنش های فراوانی در بین رسانه ها و شبکه‌های اجتماعی به وحود آورده. در این میان روزنامه‌های اصولگرا هم که پیش از این حامی «آقازاده» بودند از این سکانس انتقاد کردند

به گزارش گروه فرهنگی رکنا به نقل از سینمادیلی، روزنامه جوان در این مورد نوشت: «سکانس جنجالی سریال آقازاده درباره ازدواج موقت از هر دو طرف طیف مذهبی و کمترمذهبی جامعه بازخورد‌هایی منفی دریافت کرد. یکی اساساً حکم ازدواج موقت را برنمی‌تابد و با تلقی غلط آن را توهین و اجحاف به زن قلمداد می‌کند و دیگری نیز پرداختی سطحی و بدون عمق این‌چنینی را مایه مضحکه و حمله بیشتر به آن می‌داند.»

وطن امروز هم در واکنشی انتقادی نوشت: «وقتی دیده شدن به هر قیمتی بر اصل موضوع غلبه می‌کند، طبیعی است که سازندگان «آقازاده» نیز بدون توجه به پیامد‌های نمایش عریان چنین موضوعاتی، دست به نمایش آن بزنند. آن هم در شرایطی که این سریال بدون رده‌بندی سنی +۱۸ در شبکه نمایش خانگی عرضه شده و بدون‌شک بسیاری از خانواده‌ها از جمله خانواده‌هایی که پسران و دختران نوجوان و جوان دارند، علاقه‌ای به نمایش چنین موضوعاتی برای فرزندان‌شان ندارند.نکته بد ماجرا اینجاست که نمایش این سکانس اروتیک از اساس هیچ تاثیری نیز در پیشبرد قصه نداشت و براحتی می‌شد از نمایش آن صرف‌نظر کرد.»

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 598961 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟