راز بازگشت روستانشینان به خانه هایشان / اقدام تحسین برانگیز پرویز پرستویی + فیلم
حجم ویدیو: 12.49M | مدت زمان ویدیو: 00:01:57

پرویز پرستویی بازیگر توانا و مطرح کشورمان با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: " کمک های مردم را به اهالی روستا رساندیم .روستایی در پنج کیلومتری مرز ایران و افغانستان .کمک های مردم با ارزش بود، اما ما کاری که قابل توجه باشد برای اهالی روستا انجام نداده بودیم که اینقدر ابراز خوشحالی میکردند."

پرویز پرستویی

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، پرویز پرستویی در ادامه اظهار داشت: " با کمک یکی از نیکوکاران برای کودکان روستا لباس ورزشی ،کفش و توپ فوتبال هم تهیه شد. انگار همه روستا در این شادی و نشاط کودکانه سهیم شده بودند.بانوان روستایی که توان سوزن دوزی های سنتی را داشتند هم شناسایی شدند و قرار شد که پارچه و لوازم مناسب تهیه شود تا کم کم خانواده ها حق الزحمه بگیرند و در هزینه های زندگی کمک خرجشان باشند.توجه به این روستای کوچک و زمزمه ایجاد اشتغال(ماهیگیری)موجب شده است که بعضی از اهالی روستا که حاشیه نشین شهرها شده اند به فکر بازگشت به روستای شان بیافتند.امیدواریم این اتفاق بیفتد"

پرویز پرستویی کیست؟

پرویز پرستویی متولد ۲ تیر ۱۳۳۴ در روستای چالو، استان همدان است. او بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، خواننده و گوینده ایرانی است. او موفق به دریافت نشان درجه یک گواهی‌نامه هنری شده است. پرویز پرستویی با دریافت چهار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد، در بین بازیگران ایرانی رکورددار است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 597994 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟