تا 1400 "بچه مهندس 4" ساخته می شود + عکس

حسن وارسته نویسنده سریال "بچه مهندس" گفته بود قصه جوانی جواد را بسته‌ایم و پایان جوانی‌اش را خواهیم دید اما باز هم بنا به درخواست مردم و سازمان صداوسیما می‌توانیم در فصل‌های بعدی جواد را حتی در سال ۱۴۰۰ هم ببینیم. صحبت‌های بسیاری شد آیا این آخرِ ماجرای جواد جوادی بود و یا غفاری و همکارانش این سریال را به فصل بعدی یا حتی فصول بعدی خواهند کشاند؟

بچه مهندس 3

نویسنده سریال "بچه مهندس":  مطمئن باشید به قصه محکمی نرسیده بودیم این کار را ادامه نمی‌دادیم

حسن وارسته نویسنده سریال در توضیحات بیشتری گفت: «فیلمنامه شروع شده و کار را فعلاً تنهایی جلو می‌برم، اگر ضرورت اقتضاء کرد و لازم شد تیم نگارشی اضافه خواهیم کرد. باید قصه را محکم‌تر کنیم و از طرفی فیلمنامه را برسانیم تا کار زودتر کلید بخورد. قصه‌ای سر و شکل‌دار و محکم‌تر از فصل قبلی که بتوانیم بر توفیقات آن کار بیفزاییم. سعی‌مان این است هرچه زودتر فیلمنامه را آماده و به سرانجام برسانیم. قصه را خیلی دوست داریم مطمئن باشید به قصه محکمی نرسیده بودیم این کار را ادامه نمی‌دادیم.»

پاییز شروع فصل چهارم "بچه مهندس"

وارسته درباره پیش‌بینی برای کلیدخوردن و شروع فیلمبرداری و تغییرات در ترکیب بازیگران و عوامل،‌ توضیح داد: «شروع فیلمبرداری در حیطه اختیارات تهیه‌کننده است اما احتمالاً پاییز بتوانیم فصل چهارم «بچه‌مهندس» را شروع کنیم. درباره ترکیب بازیگران فصل چهارم این سریال تلویزیونی، باید بگویم نویسنده بر اساس درام و ضرورت شخصیت‌ها کار را جلو می‌برد. اگر کسی اضافه شود در قصه می‌آوریم و اگر کسی به ضرورتِ درام باید حذف شود نویسنده این کار را می‌کند. یادمان نرود قصه، قصه «بچه مهندس» است. در فصل‌های قبلی بازیگرانی داشتیم که دوست داشتند جواد را به اهدافش برسانند.»

سریال بچه مهندس

نویسنده سریال «بچه‌مهندس» در پایان خاطرنشان کرد: کارهای دیگری پیشنهاد شده اما به ضرورت و اهمیت «بچه‌مهندس»" قراردادهایشان را منتفی کردم. چون کار حساس است؛ طبیعتاً فصل چهارم ۳۰ قسمتی به آنتنِ ۱۴۰۰ می‌رسدبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 597294 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟