سریال جدید جواد رضویان و سیامک انصاری به پخش نرسید!

به گزارش گروه فرهنگی رکنا به نقل از خبر آنلاین، پخش سریال "صفر بیست و یک" سیدجواد رضویان و سیامک انصاری به بعد از محرم و صفر موکول شد. این در حالی است که سازندگان سریال تمام تلاش‌شان را کردند تا در ایام قربان تا غدیرخم به آنتن برسند و با طنازی‌شان حال این روزهای مردم را بهتر کنند.

این مجموعه تلویزیونی در چهار فصل ساخته می‌شود؛ هر فصل از این سریال ۲۵ قسمت خواهد بود. مجموعه‌ای که سیامک انصاری، سیدجواد رضویان، امیرحسین رستمی، سروش جمشیدی، رویا میرعلمی، نگار عابدی، آزیتا ترکاشوند، مریم شیرازی، افشین آقایی، پادینا کیانی، بازیگر نقش کودک: مهبد بیور در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. به تازگی سیاوش طهمورث بازیگر سریال "صفر بیست و یک" شده است.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که اولین سریال بعد از پایان جشنواره سینمایی، "زمین گرم" است. چرا که از پیش هم تعیین شده این مجموعه تلویزیونی در ایام محرم به آنتن می‌رسد. گروه سازنده در تلاش است تا اول شهریورماه به آنتن شبکه سه سیما برسد. البته با شرایط سخت کرونایی به طور قطع نمی‌توان کنداکتور سریال‌ها و برنامه‌های تولیدی را در موعد مقرر پیش‌بینی کرد اما سعید نعمت‌الله و همکارانش در تلاشند تا در موعد مقرر به آنتن شبکه سه برسند.

"زمین گرم" سریال درامی گرم و خانوادگی با پس زمینه‌های مذهبی است که نعمت‌الله هم نویسنده و کارگردان این مجموعه ۳۰ قسمتی است. بازیگران این سریال ۳۰ قسمتی عبارتند از: مرجان شیرمحمدی، علیرضا خمسه، اصغرهمت، نادر فلاح، کامران تفتی، دنیا مدنی، علیرضا آرا، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، صادق برقعی، ندا عقیقی، مرتضی درویش‌زاده، مسعود شریف، علیرضا اولیایی، وحید فعال و..

.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 593345 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟