بازگشت رامبد جوان به صدا و سیما

به گزارش گروه فرهنگی رکنا، هفت صبح در اینباره نوشته: «آنطور که شنیده می‌شود رامبد جوان برای دریافت مجوز «استندآپ شو» درخواست داده اما صداوسیما این درخواست را رد کرده است. علت هم که کاملا مشخص است. چرا صداوسیما باید حرکت مهمی تحت عنوان «بزرگ‌ترین مسابقه استندآپ کمدی ایران» را واگذار کند؟ آن هم در شرایطی که بستر تولید و پخش چنین برنامه‌ای کاملا در تلویزیون مهیاست و پخش آن می‌تواند تا مدت‌ها مخاطبان را سرگرم کند.

صداوسیما به رامبد جوان پیشنهاد داده است که این مسابقه را برای شبکه نسیم بسازد. رامبد هم پذیرفته که فصل جدید «خندوانه» را بسازد و مسابقه‌ «استندآپ شو» را مثل «خنداننده شو» داخل این برنامه بگنجاند. پیشنهاد صداوسیما این بوده که رامبد جوان از همین حالا کار روی فصل جدید «خندوانه» را شروع کند و بعد از ماه صفر، آن را با محوریت «استندآپ شو» روی آنتن ببرد.

فصل جدید «خندوانه» قرار بود برای شب عید نوروز تولید شود اما رامبد جوان اعلام کرد تا زمانی که بحث شیوع ویروس کرونا مطرح است نسبت به سلامت تماشاچی‌های داخل استودیو نگران است و نمی‌تواند «خندوانه» را تولید کند. تاکیدش هم روی این مسئله بود که برنامه‌ای مانند «خندوانه» بدون حضور تماشاگران جذابیتی ندارد و بهتر است ساخته نشود. خب حالا سوال اینجاست که آیا رامبد جوان، در شرایط فعلی که شیوع ویروس کرونا گستردگی بیشتری یافته، حاضر می‌شود برای بعد از ماه صفر، «خندوانه» را تولید کند؟»

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 593302 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟