احسان علیخانی پرسپولیسی بودنش را ثابت کرد+ عکس

احسان علیخانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "پرسپولیس قهرمان شد، تبریک به بازیکنان با تعصب تیم، کاپیتان با غیرت جلال حسینی ، یحیی کاربلد و بی حاشیه ، آقا کریم دوست داشتنی، افشین پیروانی عزیز و تمام کادر فنی و میلیونها طرفداران باشگاه بزرگ پرسپولیس، در این روزها با این همه خبر بد ، یه خبر خوب پیدا شد خدا رو شکر، رفقای عزیز من چه پرسپولیسی چه استقلالی ، خیلی مراقب خودتون و عزیزانتون باشین، کرونا شوخی نداره با کسی."

ویدیو اتفاق عجیب برای احسان علیخانی در آنتن زنده تلویزیون

احسان علیخانی متولد ۱۵ آبان ۱۳۶۱ در تهران است.او تهیه‌کننده، مجری تلویزیونی، دستیار کارگردان و کارگردان اهل ایران است. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است. نخستین برنامهٔ زنده‌ای که به عنوان مجری فعالیت کرده‌است در سال ۱۳۸۰ بوده‌است.

احسان علیخانی

او اجراهای برنامه‌هایی مانند صبح آمد، ماه عسل و سه ستاره و عصر جدید و … را برعهده داشته‌است. نخستین بار در برنامه تلویزیونی «پسرهای ایرونی» به عنوان مجری، جلوی دوربین رفت و پس از اجرای برنامه «جزر و مد» با برنامهٔ ماه عسل یک چهره شد. وی در حال حاضر فعالیت خود را در تلویزیون به عنوان کارگردان، تهیه‌کننده و مجری یک برنامهٔ استعدادیابی به نام عصر جدید ادامه می‌دهد که تاکنون دو فصل از آن ساخته و پخش شده‌است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 590003 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟