امبر هرد: جانی دپ من را تهدید به قتل کرد / جانی دپ از هیولای درونش گفت + عکس

امبر هرد در جلسه‌ دادگاه شکایت جانی دپ از نشریه‌ی سان گفت که همسر سابقش جانی دپ کاری کرده که تا پایان عمر ترس با او همراه باشد. علت شکایت دپ این است که نشریه او را "همسر آزار" لقب داده است.

هرد روز دوشنبه ۲۰ ژوئن به جایگاه شهود رفت و در مورد ۱۴ اتهام خشونت خانگی علیه دپ مدارکش را ارائه کرد. او در بیانیه‌ی کتبی خود دپ را به آزار جسمی و زبانی از جمله، فریاد زدن، ناسزا گفتن، تهدید کردن، مشت زدن، سیلی زدن، ضربه زدن، حمله با سر و فشار دادن گلو و نیز "رفتار به‌شدت مرعوب‌کننده و تحکمانه" متهم کرده است.

عکس جانی دپ و امبر هرد

 به گزارش گروه هنری رکنا، بنا بر اعلام "پی‌ای" هرد می‌گوید: "بعضی از اتفاقات آنقدر تند بودند که من می‌ترسیدم مرا به قتل برساند، چه از روی عمد چه با زیاده‌روی و از دست دادن کنترل خود. او چند بار آشکارا تهدید کرد که مرا خواهد کشت، به‌ویژه اواخر رابطه."

به گزارش 30نما، هرد روز دوشنبه در جایگاه شهود حادثه‌ای را بازگو می‌کند که در سال ۲۰۱۵ در ژاپن روی داده است. او دپ را متهم می‌کند که در اتاق یک هتل به او حمله کرده است: "در یکی از اتاق‌های یک هتل در توکیو بحثی به وجود آمد و باعث شد که جانی روی پشت من زانو بزند و به پشت سر من ضربه بزند."

جانی دپ و هیولای درونش!

امبرهرد در بیانیه‌ی خود ادعا می‌کند: "دپ مقصر تمامی رفتارهایش را یک شخص ثالث ساختگی می‌داند نه خودش را، کسی که اغلب "هیولا" می‌خواندش. او به گونه‌ای در موردش حرف می‌زد که گویی یک فرد یا شخصیت دیگر است و نه خود او که دست به این کارها می‌زند." هرد اضافه می‌کند: "وقتی توجه جانی به شما جلب شده باشد، با تمام تلخی و تندی‌اش، حالتی به وجود می‌آید که من تاکنون نظیرش را تجربه نکرده‌ام."

ستاره‌ی فیلم "آکوامن" که در سال ۲۰۱۵ با دپ ازدواج و یک سال بعد از او جدا شد، دپ را متهم به زندگی در حالت "مظلومیت" و "مسئولیت‌پذیری در مقابل هیچ‌کس" متهم کرده است. او اضافه می‌کند که تصور می‌کرده می‌تواند دپ را "اصلاح" کند.

امبر هرد

هرد می‌گوید: "فکر می‌کردم می‌تواند بهتر شود و خودش هم این را می‌خواهد و من تا انتها به‌شدت تمایل داشتم که این اتفاق بیفتد. پس از رویدادهای خشونت‌آمیز، گروه او سعی کرد مرا راضی کند که با او بمانم یا برگردم، اغلب به من می‌گفتند او عذرخواهی کرده و به خاطر من پاک خواهد شد. فکر می‌کنم کنارش ماندم نه تنها به این خاطر که به او امیدوار بودم پاک شود و شرایط تغییر کند، بلکه به خاطر مسئولیتی که احساس می‌کردم و اینکه گفته بودند من کسی هستم که به او انگیزه می‌دهد و کمک می‌کنم پاک شودبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 588775 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟