سن رویا نونهالی لو رفت / رویا نونهالی از گفتن سنش طفره می رود + عکس

رویا نونهالی که به تازگی یکی از مهمانان برنامه دورهمی بود، سنش را نگفت و معتقد است که هرکسی خودش سنش را بگوید، "ابله" است.

رویا نونهالی متولد 24 بهمن 1341 در تهران است. او بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است . اصلیت او به روستای تاکر از توابع بخش بلده شهرستان نور در استان مازندران بر می گردد. رویا نونهالی دارای تحصیلات در رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است.

رویا نونهالی

رویا نونهالی و خانواده پر از عشق

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، رویا نونهالی در خانواده ای متدین پر از عشق بزرگ شده است. او می گوید سرچشمه این عشق پدر و مادرم هستند که این عشق به خانواده و دوست داشتن را به من و چهار خواهر دیگرم تزریق کرده اند.رویا نونهالی همسر رامین فاروقی می باشد که حاصل این ازدواج پر از عشق یک دختر زیبا است . همسر رویا نونهالی متولد سال 1345 و مستند ساز مطرح ایرانی می باشند.

آقای حیدری فارغ التحصیل رشته کارگردانی و فوق لیسانس پژوهش می باشند بیشتر ایشان را با مستند های زیبایی که می سازند می شناسیم همچنین در کارگردانی و کار های مربوط به سینما تلویزیون نیز دستی در کار دارند.

آغاز فعالیت هنری رویا نونهالی از سال 1362 با بازیگری تئاتر شروع شد. فعالیت در سینما از سال 1366 با حضور در فیلم «یار در خانه و...» ساخته خسرو سینایی. بازی در تلویزیون سال 1381 با مجموعه «خواب و بیدار» او را به اوج شهرت رساند.

رویا نونهالی

رؤیا نونهالی در سال 1395 جزو داوران سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر بود.او در سریال شهرزاد ایفاگر نقش خواهر بزرگ آقا بود. زنی که عشقی آتشین را از دوران جوانی تا میانسالی با خود حمل کرده و برای فراموش کردنش خانه پدری را ترک کرده است. عشقی که بزرگ آقا مانع تحقق آن شده بود.

رویا نونهالی

رویا نونهالی در مسابقه استعدادیابی عصر جدید در کنار امین حیایی، سید بشیر حسینی و آریا عظیمی نژاد بعنوان داور حضور دارد. این مسابقه با اجرای احسان علیخانی از شبکه سوم سیما پخش میشود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 585590 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟