هرمینه بارسنجی کیست؟ / چه کسی مخالف بازیگری هرمینه بارسنجی است ؟ + عکس

هرمینه بارسنجی متولد شهریور 1367 در ارومیه ، بازیگر سینما و تلویزیون است. هرمینه بارسنجی دانش آموخته رشته کامپیوتر است که از تئاتر فعالیت خود را شروع کرد سپس با یک تله فیلم جلوی دوربین رفت.

هرمینه بارسنجی

هرمینه بارسنجی و شروع فعالیت از 17 سالگی

به گزارش گروه هنری رکنا، سال 1384 در سن 17 سالگی کار تئاتر را شروع کردم و به سبب علاقه زیادی که به کارهای تصویر داشتم از سال 1387 هم با تله فیلم گمشده جلوی دوربین رفتم.

هرمینه بارسنجی

هرمینه بارسنجی از رضایت تا مخالفت خانواده

خانواده من با بازیگر شدنم مخالف نبودند اما فامیل هایمان مخالفت می کردند ، مخصوصا دایی ام که بشدت مخالف بود و اجازه بازی کردن را نمی داد !

هرمینه بارسنجی بعد از تله فیلم گمشده ، سال 1389 در فیلم تشنه حقیقت بازی کرد سپس با سریال باجاناقلار 3 در سال 1390 وارد قاب تلویزیون شد.

بازی در تله فیلم بیداری ، تله فیلم شهید امینی ، حورمت ، دریا و ایلیات از دیگر فعالیت های موفق ایشان است.

هرمینه بارسنجی

هرمینه بارسنجی و بهترین نقش

بازی ام در نقش منیژه تله فیلم شهید مهدی امینی سال 1396 بهترین نقشی است که بازی کرده ام ، چرا که نقش منفی آدم را به چالش می کشد. ذاتا در عرصه بازیگری ، بازی در نقش های منفی را بیشتر دوست دارم.

هرمینه بارسنجی در سال 1399 با سریال دخترم نرگس کنار چهره هایی چون محمود پاک نیت ، رحیم نوروزی و هاشم چاوشی تجربه جدیدی در قاب تلویزیون بدست آورد.

هرمینه بارسنجی از ازدواج تا فرزندان

هرمینه بارسنجی چند سالیست با آقای بهروز لطفی ازدواج کرده که ثمره این زندگی یک فرزند دختر بنام نورا و یک پسر بنام رایان می باد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 585564 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟