خانم بازیگر شهرزاد از روی ماسک رژلب زد + عکس

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، غزل شاکری بازیگر و طراح لباس کشورمان با انتشار عکسی از خود با ماسکی عجیب در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "شبیه همه، شبیه هیچکس"

غزل شاکری متولد ۲۲ اسفند ۱۳۵۷ است. او بازیگر و طراح صحنه و لباس ایرانی است.

غزل شاکری

غزل شاکری حضور خویش را در سینما از سال ۱۳۶۶ با فیلم ماهی به کارگردانی کامبوزیا پرتوی آغاز کرد. او بیشتر به خاطر بازی در نقش گلنار در فیلمی به همین نام شناخته می‌شود. او این فیلم را در ده سالگی خود بازی کرده‌است.

غزل شاکری

از جمله سوابق هنری وی می‌توان به ایفای نقش در فیلم‌هایی نظیر «ماهی»(کامبوزیا پرتوی، ۱۳۶۶)، «گلنار»(کامبوزیا پرتوی، ۱۳۶۷)، «وقتی همه خواب بودند» (فریدون حسن پور، ۱۳۸۴) «آینه‌های روبرو» (نگار آذربایجانی) و طراحی صحنه و لباس فیلم‌های «وقتی همه خواب بودند» و «آینه‌های روبرو» است.

غزل شاکری به «آکواریوم» پیوست

غزل شاکری با درخشش سریال شهرزاد (حسن فتحی) موفقیت سال‌های پیشین خود را مجدداً تکرار کرد. از فعالیت‌های موسیقایی وی می‌توان به بازخوانی تصنیف حدیث آشنایی اثر حبیب‌الله بدیعی و با خوانندگی پوران و تک خوانی ریتمیک با عنوان قلک اشاره کرد. همچنین او در اخبار طنز زودنیوز حضوری یک قسمتی داشت.

غزل شاکری دختر فرشته طائرپور تهیه‌کننده، مدیر تولید، مجری طرح و فیلم‌نامه‌نویس است، خانم طائرپور در حال حاضر، مشاور امور مالیاتی خانه سینما است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 584101 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟