شهره لرستانی در روزهای کرونایی به بیمارستان رفت + عکس

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، شهره لرستانی با استایلی مردانه به همراه کادر درمان بیمارستان عرفان عکسی از خود در صفحه اینستاگرام منتشر کرد.

شهره صالحی لرستانی متولد ۳۱ خرداد ۱۳۴۵ در تهران است و اصالتاً اهل خرم آباد است.او هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون و کارگردان اهل ایران است.

شهره لرستانی

شهره لرستانی سال ۱۳۴۵ در تهران متولد شد. او فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در سال ۱۳۶۹ و همچنین فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشته فیلمنامه‌نویسی سینما از مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی مجتمع فیلمسازی باغ فردوس در سال ۱۳۷۳ بوده‌است.

شهره لرستانی بازی در تئاتر را از سال ۱۳۶۴ با نمایش‌های دانشجویی از جمله «آدم‌برفی»، «زیبایی بی‌اعتنا»، «من به باغ عرفان»، «آژاکس»، «پیشنهاد ازدواج»، «تبعیدی‌ها»، و… تجربه کرد و تا ۱۳۶۹ ادامه داد. بازی در سینما را از سال ۱۳۷۰ با فیلم «نیاز» به کارگردانی علیرضا داوودنژاد آغاز کرد.

شهره لرستانی

شهره لرستانی از سال ۱۳۶۶ تاکنون کارگردانی ۱۷ تئاتر حرفه‌ای در تئاترشهر از جمله «خسیس دهکده روگافورد»، «گالری»، «پرده‌برداری»، «عقاب»، «داش آکل»، «آنتیگون»، «متوری»، «بنگاه تئاترال»، «تلخ بازی قمر در عقرب»، «زندگی دوگانه»، «پیک‌نیک در میدان جنگ»، و… را بر عهده داشته‌است؛ نمایش «سلطان مار» نوشتهٔ بهرام بیضایی، یکی از موفق‌ترین اجراهای تئاتر در دههٔ هفتاد از جمله کارهای موفق اوست. همچنین کارگردانی نمایش تلویزیونی «در پوست شیر» نوشته شون اوکیسی، برای شبکه چهار را انجام داده‌است.

شهره لرستانی

مجموعه تلویزیونی «هتل» به کارگردانی مرضیه برومند و فیلم سینمایی «مأموریت آقای شادی» و چندین تله‌فیلم دیگر از جمله آثاری است که او به عنوان نویسنده در آنان حضور داشته‌است. چندین فیلم کوتاه و تله‌فیلم از جمله کارهایی است که وی نویسندگی و کارگردانی کرده‌است.

شهره لرستانی

شهره لرستانی مدرس جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران، مدرسه عالی صدا و سیما، دانشگاه اسلامی الزهرا، دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی واحد هنر و معماری، مدرسه عالی شهید شرافت، کانون تئاتر بانوان و نیز مؤسس و سرپرست گروه تئاتر آگر، رئیس فرهنگسرای سالمند، طراح و رئیس خانه پیشکسوتان هنر بوده‌است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 583781 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟