واکنش تند احمد نجفی نسبت به کشته شدن رومینا اشرفی / قوانین ما ناقص است + فیلم

احمد نجفی

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، احمد نجفی نسبت به کشته شدن دختران به دست پدرانشان واکنش نشان داد و گفت: من متاسفم وقتی این وقایع را می شنوم، اذیت می شوم، مگر می شود تو پدر باشی و تمام محبت خانواده را به دست خودت از بین ببری؟ تمام برکت خانه را از بین ببری؟

احمد نجفی در ادامه گفت: به صرف اینکه تو پدر خانواده هستی، یک نوجوانی که می توانست پزشک، مهندس و مددکار اجتماعی شود و زندگی که می توانست از آن لذت ببرد و شکرگذار باشد رااز بین برد؟

جلوی این جنایات را باید گرفت

قوانین ما ناقص است. این قوانین باید عوض شود، جلوی این جنایت ها باید گرفته شود.

احمد نجفی اظهار داشت: این که پدر صاحب قمه است، این پدرروانی است و باید به تیمارستان و یا زندان برود و فقط چون سرپرست است به تهمت های دیگران دخترش را می کشد، حتی اگر اشتباهی انجام داده است، فرزندش را نصیحت کند و با او صحبت کند، مگر می شود فرزندان ما خارج از تربیت ما بزرگ شوند؟

احمد نجفی: پدری که دخترش را می کشد، غرور ندارد نفهمی و بیشعوری دارد

نجفی در آخر با عصبانیت گفت: شما کی هستی که حکم مرگ کسی را صادر می کنید، فقط به خاطر اینکه بگویید دخترم را کشتم چون غرورم اجازه نداد، مرده شور آن غرورت را ببرند، این غرور نیست، نفهمی و نادانی است. تو غرور نداری، تو بیشعوری داری، تو نفهمی داری.

قانون حمایت از کودکان و نوجوانان باید اینجا به کمک این بچه ها بیاید و من دلسوخته ی اینها هستم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 580835 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟