جنجال تقلید کارهای بهادر ترکیبی توسط علی صبوری در سریال شبکه 3 + فیلم
حجم ویدیو: 6.28M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، سریال «آخر خط» به نویسندگی و کارگردانی علی مسعودی و تهیه کنندگی مجید میرخان از جمعه 30 خرداد 1399 راس ساعت 20:45 بر روی آنتن شبکه سوم سیما رفته است.

سریال آخر خط

کارگردانی سریال «آخر خط» بر عهده علیرضا مسعودی، نویسنده و کارگردان مشهور سینما و تلویزیون ایران است، علیرضا مسعودی یا همان علی مشهدی که به بهانه حضور در قسمت های مختلف برنامه خندوانه و اجرای استندآپ هایش در بین عموم مردم مشهور است، پس از سالها نویسندگی و همکاری با کارگردانان مطرحی نظیر مهران مدیری، رضا عطاران، مجید صالحی و ... ، حال با تولید سریال «آخر خط» برای اولین بار کارگردانی را نیز تجربه کرده است و باید منتظر ماند و دید که آیا قدرت کارگردانی این نویسنده طنز مشهور همانند فیلمنامه هایش است یا خیر.

سریال آخر خط

نویسندگی سریال "آخر خط"

نویسندگی سریال «آخر خط» نیز همانند کارگردانی آن بر عهده علیرضا مسعودی می باشد، هر چند که این سریال، اولین تجربه کارگردانی وی محسوب می شود، اما در زمینه نویسندگی علیرضا مسعودی سالهاست که در تلویزیون در حال فعالیت است و پیش از این، نگارش فیلمنامه های شاخصی نظیر: «ساعت خوش»، «کوچه اقاقیا»، «ارث بابام»، «سه دونگ، سه دونگ»، «قرارگاه مسکونی»، «آقا و خانم سنگی» و ... را برعهده داشته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 579682 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟