افشای راز سرقت بچه گانه بازیگر سریال "نون-خ" + فیلم
حجم ویدیو: 12.15M | مدت زمان ویدیو: 00:01:52

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، هدیه بازوند بازیگر جوان سریال "نون-خ" در برنامه دورهمی شب قبل حضور پیدا کرد و از اتفاق خنده داری که باعثش شده بود صحبت کرد.

هدیه بازوند، که برای تحویل ماشین برادرش به پارکینگ رفته بود، متوجه شد که ریموت ماشین کار نمی کند و فکر می کرد ریموت را اشتباه به او تحویل داده اند وریموت را عوض کرد و در نهایت دو ماشین هم رنگ که دو مدل متفاوت بودند با هم اشتباه گرفته بود.

هدیه بازوند

هدیه بازوند در این برنامه، درباره شروع فعالیت هنری خود اظهار کرد: از سه سال پیش به صورت حرفه‌ای به بازیگری علاقه مند شدم و در کلاس‌های بازیگری آقای تارخ شرکت کردم، تا اینکه برای سریال «نون. خ» معرفی شدم و مصطفی تنابنده از من تست گرفت.

هدیه بازوند عنوان کرد: بعد از پخش سریال شاهد اتفاقاتی بودم که دلم شکست، دوستانی سراغ من آمدند که سال‌ها از من خبر نداشتند.

هدیه بازوند

مهران مدیری هم گفت: من از سال ۶۸ به بعد چند کار تلویزیونی کردم، اما نوروز ۷۲ اولین کاری بود که از درب خانه بیرون آمدم زندگی یک شکل دیگر شد. دیگر باید لباس خوشگل می‌خریدم و عینک دودی دو تا روی هم می‌زدم.

در بخشی از این گفت و گو، مدیری خطاب به مهمانش گفت: به طرز وحشتناکی شکمو هستید و اگر گوشت در خورشت نباشد، گریه می‌کنید. در سریال «نون. خ» خانم سپاه منصور گوشت خورشت خودش را به شما می‌داد!

هدیه بازوند

هدیه بازوند هم با تایید این حرف ها گفت: بچگی هم این طور بودم و برای گوشت خورشت برنامه ریزی می‌کردم. .

مدیری در ادامه رو به تماشاگران بیان کرد: حتی در کلاس دوم ابتدایی پفک دزدیدند و یک سال تمام به دزد کلاس معروف شدند.

شب گذشته بازوند در پاسخ به سوال همیشگی مدیری درباره ازدواج گفت: من زیاد درباره مسائل خصوصی صحبت نمی‌کنم، اما باید اتفاق بیفتد. البته خیلی ها روی این صندلی نشستند و بعد فرصت ازدواج برای آن‌ها پیش آمده است. 

هدیه بازوند

در بخشی از گفت و گو درباره نیاز به آموزش مداوم برای بازیگران صحبت شد و هدیه بازوند خطاب به مدیری گفت: همیشه به این فکر می‌کنم که چرا شما ورکشاپ بازیگری برگزار نمی‌کنید؟!

مدیری در پاسخ اظهار کرد: بزرگترین آرزوی زندگی‌ام این است که مجموعه بزرگی را تأسیس کنم که در آن همه رشته‌های مختلف هنری را اساتید بزرگ تدریس کنند و خودم یک گوشه‌ کار را بگیرم؛ این نیاز نسل آینده است که آموخته‌هایمان را در اختیارشان بگذاریم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 578314 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟