سحر قریشی همزاد کدام بازیگر زن خارجی است؟ + عکس بازیگران ایرانی و همزادهای خارجی

به گزارش رکنا، در تصاویر منتشر شده از برخی بازیگران ایرانی شباهت آن ها را با هنرپیشه های خارجی می بینیم.

عکس شباهت بازیگران ایرانی با خارجی (6)

سحر دولتشاهی و کلردانس

عکس شباهت بازیگران ایرانی با خارجی (7)

حسام نواب صفوی و الویس پریسلی

عکس شباهت بازیگران ایرانی با خارجی (1)

پریناز ایزدیار و فاحریه اوجن

عکس شباهت بازیگران ایرانی با خارجی (5)

شبنم مقدمی و ماریون کوتیار

عکس شباهت بازیگران ایرانی با خارجی (4)

سحر قریشی و سوفی شارلوت

عکس شباهت بازیگران ایرانی با خارجی (3)

پژمان بازغی و کیوانچ تاتلیتوغ

عکس شباهت بازیگران ایرانی با خارجی (2)

زندگی هنری پریناز ایزدیار

عکس شباهت بازیگران ایرانی با خارجی (1)

پریناز ایزدیار در سال ۱۳۶۴ در بابل زاده شد و پدرش اهل ساری و مادرش اهل بابل بوده و به گفته خودش به زبان مازندرانی تسلط کامل دارد. وی دارای تحصیلات لیسانس گرافیک می‌باشد. در سال ۱۳۸۵ برای بازی در فیلم سینمایی یک مرد، یک شهر تست بازیگری داد و قبول شد. وی با ایفای نقش در تله‌فیلم «ماه در سایه» (۱۳۸۸) به کارگردانی سعید ابراهیمی‌فر، قدم به عرصهٔ تلویزیون گذاشت. ایزدیار در تله فیلمهای زیادی بازی کرده و با کارگردان‌هایی همچون فرزاد مؤتمن، مسعود آب‌پرور و علیرضا امینی همکاری داشته‌است. پنج کیلومتر تا بهشت، اولین سریال او بود که در ماه رمضان پخش شد. وی در این سریال موفقیت زیادی کسب کرد. او همچنین در فیلم ورود آقایان ممنوع در چند سکانس بازی کرد ولی نسبت به بازی در سریال پنج کیلومتر تا بهشت موفقیت چشمگیری کسب نکرد.

او همراه با کامران تفتی و فرزاد حسنی در نمایشنامه خوانی سفر به نهایت دور به نویسندگی و کارگردانی محمد میرعلی اکبری برای کمک به مؤسسهٔ محک که مخصوص کودکان سرطانی است برنامه‌ای اجرا کردند. آنها تمام پول بدست آمده را به آن مؤسسه واگذار کردند.

آقار هنری شبنم مقدمی

شبنم مقدمی متولد ۱۳۵۱ در تهران است. وی دارای مدرک کارشناسی ادبیات فارسی و دانش‌آموخته آموزشگاه آزاد بازیگری امین تارخ است. او فعالیت خود در رادیو را در سال ۷۷ با اجرای برنامهٔ “خانهٔ کاغذی” به کارگردانی شهرام کرمی آغاز کرد و سابقهٔ اجرا در برنامه‌هایی چون “هفت شنبه”، “خط خطیم، “کبوتری ناگهان” و “هفت ترانه” را داراست. وی به موازات فعالیت‌های رادیویی خود، کار بازیگری در سینما را با فیلم “زخمی” (کامران قدکچیان، ۱۳۷۷) آغاز نمود و تاکنون در فیلم‌های از صمیم قلب (بهرام کاظمی، ۱۳۷۹)، “به نام پدر” (ابراهیم حاتمی کیا، ۱۳۸۴)، “پاداش سکوت” (مازیار میری، ۱۳۸۵) و “فرزند خاک” (محمدعلی آهنگر، ۱۳۸۵) و سینمایی “تنهایی” با حضور شهاب حسینی در سال ۱۳۹۰ نقش‌آفرینی کرده‌است.

شبنم مقدمی اولین سیمرغ بلورین خود را برای عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل زن در فیلم امروز در سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر دریافت کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 577999 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟