ظاهر جدید الناز شاکردوست در خارج از کشور+عکس

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، الناز شاکردوست عکسی جدید از خود در خارج از کشور، در حال سفر منتشر کرد.

الناز شاکردوست بازیگر ایرانی و متولد سال ۱۳۶۳ در تهران می باشد. اولین فیلمی که او در آن ایفای نقش کرد گل یخ نام دارد که در سال ۱۳۸۳ اکران شد. در حال حاضر این بازیگر مجرد است . او یک برادر و یک خواهر دارد. از دیگر فیلم های او می توان رسوایی ، سلام بر عشق ، مطرب ، شبی که ماه کامل شد و… را نام برد .

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست در ۶ تیر ۱۳۶۳ در محله پاسداران تهران به‌دنیا آمد. او فرزند دوم خانواده است که یک برادر بزرگتر به نام علی و یک خواهر کوچکتر از خودش به نام الیکا دارد. پدرش تاجر ابزارآلات صنعتی و الکترود و مادرش خانه دار است. این بازیگر در رشته ریاضی و فیزیک با معدل ۱۹/۲۳ دیپلم گرفت و در کنکور هنر دانشگاه آزاد رتبه ۱۱ آورد . الناز شاکردوست مدرک لیسانس نمایش و طراحی صحنه از دانشگاه آزاد تهران دریافت کرد و پس از آن برای تحصیل در مقطع فوق لیسانس در رشته هنر به دانشگاه لندن انگلستان رفت.

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و در سن نوزده سالگی (سال ۸۳) با اولین فیلم سینمایی خود «گل یخ» به کارگردانی کیومرث پوراحمد و تهیه‌کنندگی غلامرضا موسوی پا به عرصه سینما گذاشت.

او در این فیلم نقش دختری را بازی می‌کرد که حافظه‌اش را در جریان زلزله از دست می‌داد. وی در این فیلم همبازی محمدرضا گلزار، ویشکا آسایش و گوهر خیراندیش بود.

الناز شاکردوست

بازیگر فیلم مطرب

مهم‌ترین تفریح و سرگرمی الناز شاکردوست مسافرت کردن است و درباره این می‌گوید: « از ۲۳ سالگی سعی کردم همه دنیا را شهر به شهر بگردم، جاهایی که می روم و مرا با عنوان الناز شاکروست نمی شناسند و به عنوان یک انسان با من برخورد می کنند این علاقه را بیشتر می کند.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 574316 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟