عکس زیرخاکی از محمدعلی کشاورز و داوود رشیدی

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، محمد علی کشاورز به تازگی عکسی از خود و داوود رشیدی از دوران جوانی در صفحه اینستاگرام نشر داد.

محمد علی کشاورز

محمدعلی کشاورز متولد 26 فروردین 1309در شهر اصفهان و فرزند دوم خانواده است.اوفارغ التحصیل هنرستان هنرپیشگی تهران و دانشکده هنرهای دراماتیک است.

خاندان او اصالتاً از ارامنۀ گرجستان است که در زمان شاه عباس به ایران آمده و مسلمان شده اند. او فارغ التحصیل هنرستان هنرپیشگی تهران و دانشکده هنرهای دراماتیک است.

محمدعلی کشاورز

او فعالیت هنری اش را از سال 1339 با حضور در نمایش «ویولن ساز کره مونا» آغاز کرد . او یک دختر به نام نلی دارد که در بلژیک زندگی میکند و مدرس نقاشی است.

کارگردانی محمد علی کشاورز

محمد علی کشاورز در سال 1352 از همسرش جدا شد، بعد از آن هم دیگر ازدواج نکرد. در سال 1347 به تلویزیون رفت و کارگردانی هنری قسمت هایی از سریال خانه قمر خانم را به عهده گرفت. کشاورز در سریال های تلویزیونی زیادی همچون دایی جان ناپلئون آتش بدون دود، هزاردستان، سربداران، سلطان و شبان، پدرسالار و ... ایفای نقش کرد.

عیادت وزیر ارشاد از محمدعلی کشاورز

او برای نخستین بار در سال 1343 با فیلم شب قوزی ساخته فرخ غفاری بازیگری سینما را نیز تجربه کرد .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 571117 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟