فقیه سلطانی: سینمای ایران مافیا است + فیلم
حجم ویدیو: 21.85M | مدت زمان ویدیو: 00:03:24

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، فقیه سلطانی بازیگر سینما،تلویزیون و تئاتر به تازگی با انتشار ویدئویی از خود در صفحه اینستاگرامش دلیل کم کار بودنش در عرصه هنر را بازگو کرد.

فقیه سلطانی

کم کار بودن در عرصه سینمایی

سلطانی سینمای ایران را مافیا می داند و تاکید دارد که چند سالی است این اتفاق رخ داده است و تعداد محدودی از بازیگران در عرصه سینمایی کار می کنند و هیچ نظارتی وجود ندارد.هر چند به راحتی می شود این موضوع را مدیریت کرد.

فقیه سلطانی

گندم، علت کم کاری در تلویزیون

فقیه سلطانی علت کم کار بودن خود را در عرصه سریال های تلویزیون توضیح داد، که در این چند سال پیشنهاد کاری زیاد داشته است ولی به دلیل کوچک بودن گندم (دخترش) و مراقبت از او فعالیت نداشته است ولی از این به بعد تصمیم به ایفای نقش در سریال های تلویزیونی دارد.

فقیه سلطانی

در زمان بارداری هم در صحنه تئاتر حضور داشتم 

او در خصوص بازی در نمایش و تئاتر می گوید که کارگردانی یک نمایش را در حال حاضر به عهده دارد که به دلیل شایع شدن کروناویروس در کشور در حال حاضر متوقف شده است. او در ادامه توضیح داد که حتی در زمان بارداری هم بر روی صحنه نمایش بوده است.

این بازیگر تصمیم دارد فیلم کوتاهش را به تازگی بسازد و در آخر خبر از برگذاری نمایش عکاسی خود را داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 571088 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟