ادعای پژمان جمشیدی درباره بازیگری اش / من فوتبالیستم + عکس

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، پژمان جمشیدی، بازیکن سابق پرسپولیس و سریال زیرخاکی

صحبت‌هایی انجام داده است که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

زیرخاکی

او در خصوص بازی در سریال زیر خاکی عنوان کرد که خوشحالم سریال زیرخاکی مورد اقبال مردم قرار گرفته است. بازی کردن سریال کار سختی است، چون زمان‌بر است و وقتی برای استراحت ندارید. من در شش ماه حتی ۵ روز هم استراحت نکرده‌ام.

زیرخاکی

او در ادامه توضیح داد که در بازی در سریال "زیرخاکی" دودل بودم، اما متن را که خواندن مطمئنم بودم که این چالش بزرگی است و می‌تواند اتفاقات خوبی بعد از آن رخ دهد. آنقدر بازیگران خوبی کنار من بودند و گروه خوب بود که کار برای من راحت بود.

زیرخاکی

جمشیدی: همیشه خودم را فوتبالیست می دانم

جمشیدی در ادامه گفـت: همیشه خودم را فوتبالیست می‌دانم. اگر جایگاهی پیدا کرده‌ام در هنر همه به خاطر لطف رسانه‌های ورزشی بوده است. اگر ارتباط‌مان کم شده به خاطر گرفتاری‌های من بود. فوتبال وقتی دوباره در خارج از کشور شروع شد من خیلی ذوق‌زده شدم.

 هنوز تفریح اول من فوتبال است. حتی اگر سر صحنه هم باشیم سریع یک تلویزیون تهیه می‌کنیم و فوتبال می‌بینیم. اگر هم دربی باشد تمام تلاش خود را می‌کنم که حتما بازی را ببینم.

 شاید کمتر کسی بداند. من بلافاصله پس از پایان فوتبالم کلاس‌های مربیگری را پشت سر هم گذراندم. کلاس‌های B را هم گذراندم و در چند تیم هم مربیگری کردم، اما بعدها نشد که ادامه بدم.

 به شدت مربیگری را دوست دارم، ولی الان خیلی سخت است که سرمربی یک تیم شوم. حتی برای جامعه فوتبال هم سخت است که به در قامت سرمربی من اعتماد کند، اما دوست دارم شانس خود را به عنوان مربیگری امتحان کنم.

 بدون اغراق، قله حضور در سینما برای من رضایت مردم است و این می‌تواند بزرگترین دستاورد من باشد.

پژمان جمشیدی

شوخی پژمان جمشیدی با علی پروین

 یک فیلمی از من در فضای مجازی پخش شد اگر شوخی با علی پروین کرده‌ام، ولی کمتر کسی مثل من او را دوست دارد. من او را بسیار دوست دارم و هیچ قصدی برای بی‌احترامی و هیچ بزرگ دیگری ندارم.

 از تمام خبرنگاران، عکاسان، روزنامه‌ها و برنامه‌های ورزشی تشکر کنم. من هیچ‌وقت لطف آنها را فراموش نمی‌کنم و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 571046 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟