استایل خاص و عجیب امیر عباس گلاب+عکس

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، امیر عباس گلاب خواننده مطرح کشورمان عکسی با استایلی خاص در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
امیرعباس گلاب متولد۲۴ آبان ۱۳۶۵ در تهران است. او خواننده، آهنگساز و نوازنده ایرانی است که از سن ۷ سالگی موسیقی را با آواز سنتی نزد پدر خود آغاز کرد.

امیر عباس گلاب

دگرگون شدن دیدگاه "گلاب" به موسیقی

این خواننده ۱۴ سال بیشتر نداشت که نواختن گیتار را آغاز کرد و گرایش به سبک پاپ آورد. پس از مدتی با آقای فرمان فتحعلیان آشنا شد و دیدگاهش به موسیقی دگرگون شد، و بعد از آن شروع به آموزش گیتار فلامنکو کرده و اندکی پس از این آشنایی آغاز به آهنگسازی و ترانه‌سرایی کرد. امیرعباس گلاب که دارای تحصیلات موسیقی است، برای دوره‌ای کوتاه نزد استاد محمد نوری شروع به کار کرد و اولین تک‌آهنگ خود را در سال ۱۳۸۶ تحت عنوان «فقط برو» ارائه کرد.

امیر عباس گلاب

در سال ۱۳۸۷، امیرعباس گلاب تیتراژ سریال ستایش را با ترانه‌ای از علیرضا آذر، ملودی امیرعباس گلاب و تنظیم سعید شمس اجرا کرد.

انتشار تک آهنگ های امیرعباس گلاب

پس از پخش تیتراژ ستایش بود که امیرعباس گلاب شروع به پخش تک‌آهنگ‌های رسمی خود کرد، آهنگ‌هایی همچون قدم، خدایا کجایی و هوس کردم.

امیر عباس گلاب

در پی ساخت فصل دوم سریال ستایش امیرعباس گلاب باز هم به همکاری در این پروژه دعوت شد و تیتراژ فصل دوم این سریال را نیز بر عهده گرفت و آهنگی به مراتب زیباتر با ترانه‌ای از مریم دلشاد، ملودی امین قباد و تنظیم سعید شمس را ارائه کرد.

امیر عباس گلاب

نخستین کنسرت امیر عباس گلاب

در ۹ مرداد ۱۳۹۶ نخستین کنسرت خود را به رهبری مهیار رضوان در سالن میلاد نمایشگاه بین المللى تهران برگزار کرد. امیرعباس گلاب در خرداد ماه سال ۱۳۹۸ آلبوم «قله» را با ۱۴ ترک منتشر کرد. تنظیم کنندگان، نوازندگان، ترانه‌سرایان و آهنگسازان نامدار بسیاری در ساخت و انتشار این آلبوم شرکت داشتند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 570780 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟