عکس های جالب از تیراندازی فاطمه گودرزی

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، فاطمه گودرزی در سال ۱۳۴۲ در تهران متولد شد . او بازیگر سینما و تلویزیون است و دارای مدرک دیپلم اقتصاد است. گودرزی همسر عبدالرضا گنجی کارگردان سینما است. پسر وی، پویان گنجی، نیز بازیگر است.

تاریخچه ورود فاطمه گودرزی به بازیگری

او از سال ۱۳۶۱ دورهٔ دوسالهٔ تئاتر را در ادارهٔ بازیگری گذراند. نخستین بازی او در تلویزیون در مجموعه تلویزیونی آئینه بود و اولین حضور خود در سینما را با بازی در فیلم به خاطر همه چیز در سال ۱۳۶۹ تجربه کرد.

فاطمه گودرزی

گودرزی در جریان برگزاری بیست و هشتمین دوره جشنوراه فیلم فجر، همانند اصغر فرهادی Asghar Farhadi و عزت‌الله انتظامی، از پذیرش داوری جشنواره خودداری کرد.

حضور در ورزشگاه کوریتیبا فاطمه گودرزی با همراهی هنرمندانی که به برزیل سفر کرده بودند در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ برزیل با حضور در ورزشگاه آرنا دا بایشادا در شهر کوریتیبا تماشاگر اولین بازی ایران در جام جهانی بودند.

فاطمه گودرزی

روز گلونی

فاطمه گودرزی با انتشار چند عکس در صفحه اینستاگرامش، روز "گلونی" را تبریک گفت.

روز گلونی روز ۲۶ اردیبهشت است که به همت جمعی از دختران خرم‌آبادی، به‌عنوان روز سربند لری یعنی گُلوَنی نام‌گذاری شد، تا زنان با پوشیدن این سربند لری در مراسم نمادین آن شرکت کنند و در واقع هدف از برگزاری این جشنواره معرفی این پوشش اصیل و زیبا به مردم است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

فاطمه گودرزی

فاطمه گودرزی

فاطمه گودرزی

 

کدخبر: 568335 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟